کد خبر 1480514
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
شرط اصلی برای تعیین قهرمان لیگ/ سپاهان دنبال تساوی در دربی است

کارشناس فوتبال با بیان اینکه سه تیم بالای جدول از شرایط خوبی برای قهرمانی برخوردارند گفت: هر یک از این سه تیم تمرکز داشته باشد به طور حتم جام را بالای سر خواهد برد.

به گزارش مشرق، عبدالعلی چنگیز در مورد دیدار امروز شنبه تیم فوتبال استقلال برابر هوادار تهران گفت: آبی ها با توجه به شرایطی که دارند و امتیازشان با سپاهان یکی است باید این دیدار را با پیروزی به پایان برسانند.

این پیشکسوت ادامه داد: درست است که استقلالی ها بعد از دیدار برابر هوادار باید به مصاف حریف قدیمی خود، پرسپولیس بروند اما نباید محتاط باشند و تمام تلاششان را باید انجام دهند تا بتوانند هوادار را هم با پیروزی پشت سر گذاشته و با روحیه ای خوب، خود را آماده دربی کنند.

وی با اشاره به اهمیت دربی در تعیین سرنوشت قهرمانی گفت: طبیعتا دربی برای سپاهان هم از حساسیت بالایی برخوردار است. زردپوشان اصفهانی دوست دارند این دیدار با تساوی به پایان برسد اما سرخابی ها هم به دنبال پیروزی هستند تا از جام دور نشوند.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: خوشحالم که هواداران به ورزشگاه می آیند و شور خاصی در ورزشگاه‌ها بوجود آمده است. طرفداران سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان نقش تعیین کننده ای در قهرمانی دارند.

گلزن سابق استقلالی ها در مورد پیش بینی اش از انتهای لیگ برتر و تعیین قهرمان نیز گفت: هر تیمی که تمرکز داشته باشد و از حاشیه ها دوری کند به طور حتم در پایان فصل در بالاترین رتبه جدول قرار خواهد گرفت.

عبدالعلی چنگیز در پایان گفت: امیدوارم استقلال بتواند با تمام مشکلاتی که دارد در پایان فصل جام را بالای سر ببرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سوگلی عبده منشأ فساد IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    0 0
    کدام سه تیم کدام تمرکز نتایج سوگلی حکومت لنگ عبده دارد توی وزارت ورزشت و توسط بابا حمید لنگی مشخص میشود سه بازی گذشته و نه امتیازی که به حساب سوگلی واریز شده توسط وزارت ورزشت و پشتیبانی بابا خداداد افشاریان لنگی ،،،سه بازی که اگر کمک های غیبی بابا ها نبود و نتایج توی زمین اتفاق میافتد سوگلی حکومت لنگ عبده هر سه بازی را با باخت زمین را ترک میکرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس