کد خبر 1480440
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
گل‌محمدی: کار را برای خودمان سخت کردیم/ با مدیریت بازی پیروز شدیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر مس کرمان و کسب سه امتیاز مهم این دیدار گفت: هر چند کار را برای خودمان سخت کردیم اما در نهایت توانستیم به پیروزی برسیم.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف تیم مس این شهر رفت که این بازی ۳ بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید.

سعید صادقی در دقیقه ۲۲ و گئورگی گولسیانی در دقایق ۲۶ و ۸۵ از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس گل زدند. مرتضی پورعلی گنجی(گل به خودی) در دقیقه ۶۴ برای مس گل زد.

یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از این دیدار گفت: قبل از هر چیز از هواداران‌مان قدردانی می‌کنم. حضور پرشوری در بازی امروز داشتند و از آنها تشکر می‌کنم. ما بازی را خوب شروع کردیم. در نیمه اول به بازی مسلط بودیم و نیمه خوبی پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید:

پیروزی ارزشمند پرسپولیس در ماراتن تیر دروازه‌ها/ سرخ‌ها بدون تلفات به دربی رسیدند

وی در مورد عملکرد شاگردانش در این دیدار هم گفت: پاس زیاد دادیم و بازی سراسر هجومی انجام دادیم. می‌توانستیم در نیمه اول گل سوم را هم بزنیم. در نیمه دوم هم خوب شروع کردیم، اما بازی را برای خودمان سخت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد تیم مس کرمان را ستود و ادامه داد: حریف هم انرژی زیادی گذاشت و برای دقایقی ما را تحت فشار گذاشتند. ما باید قدر موقعیت‌ها را می‌دانستیم و این فرصت را به حریف دادیم تا به دروازه ما نزدیک شوند. آنها به ما گل زدند وحتی می‌توانستند گل دوم را بزنند. بازی با بازیکنان تعویضی مدیریت شد و گل سوم را زدیم.

یحیی گل محمدی در پایان گفت: در مجموع از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم که با انرژی بازی را شروع کردند. بازی کردن در خانه حریف سخت است و این ۳ امتیاز را به هوادارن‌مان تقدیم می‌کنیم که از ما حمایت خوبی کردند. امیدوارم این روند خوب را ادامه دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کیسه IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    0 0
    آخه یکی نیست کنار آقا یحیی بهش بگه اولا دانیال چرا اینقدر افت کرده و حالا که افت کرده چرا تعویضش نمیکنی.دوم اینکه به ترابی بگه یه کم کمتر با توپ لاس بزن و یه کم خوره بودن و خودخواهی رو بزار کنار تو بازی تیمی اینطور اخلاقها جایی نداره. شما ببین چندتا فرصت رو به راحتی بچه ها از دست دادن.فردا تو دربی اگه بخوان اینقدر بی تفاوت باشن قطعا کارشون سخت میشه
  • IR ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    3 9
    این پیروزی را به مجموعه داوری تبریک بگویید که دیگر هیچ اباهی نداشته ومانند سایر مسولین در تمامی زمینه ها آشکارا حقوق ملت را می خورند
    • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      3 0
      کمی انصاف
  • ناهید IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    0 0
    دفاع پرسپولیس بسیار ضعیف است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس