کد خبر 1479617
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
افسر اطلاعاتی صهیونیست: ایران بزرگترین چالش اسرائیل است

یک افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، ایران را بزرگترین چالش پیش‌روی این رژیم توصیف کرد.

به گزارش مشرق، «تال لیو رام» افسر اطلاعاتی اسرائیل و تحلیلگر مسائل نظامی در روزنامه معاریو، نوشت: ایران بزرگترین چالش اسرائیل در موضوع هسته‌ای و دیگر عرصه‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: ایران و اسرائیل در بسیاری از عرصه‌ها با یکدیگر نقاط تنش‌زا دارند.

افسر اطلاعاتی صهیونیست در ادامه عنوان کرد: تهدیدات علیه اسرائیل در طول نوار مرزی و ارتباط میان ایران، حزب‌الله، حماس و دیگر گروه‌ها در عرصه فلسطین، باعث شده روسای سرویس‌های امنیتی شب و روز مشغول فعالیت باشند.

وی افزود: از دیدگاه اطلاعاتی، خطر مستقیم ناشی از عراق، صدها پهپاد تهاجمی مستقر در این کشور است که می‌توانند روانه اسرائیل شوند، در صورت وقوع جنگ باید درباره وضعیت عراق هوشیار باشیم.

وی با اشاره به احتمالات درگیری نظامی میان رژیم صهیونیستی با ایران و یا حزب‌الله در آینده نزدیک، گفت: از لحاظ عملیاتی اگر اسرائیل با حزب‌الله لبنان وارد درگیری شود، احتمال ورود ایران وجود دارد، اما در صورتی که اسرائیل با ایران وارد درگیری شود، احتمال ورود حزب‌الله به این درگیری بسیار بیشتر است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    4 0
    مسلم است که ایران بزرگترین چالش انها است چون در طول تاریخ ۵۰۰۰ ساله یهود ، تنها مرد فاتح میدان نبرد با یهود آقا علی بن ابیطالب (علیه السلام ) بوده است بنابراین امروز از شیعیانش وحشت دارند
  • سید IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    4 0
    جهان نوین در همین قرن چه ما زنده باشیم یا نباشیم با اصلاح نقشه غرب آسیا و پاک شدن اسرائیل از نقشه آن و ایجاد کشور فلسطین و برگرداندن استان های آذربایجان شمالی و نخجوان به خاک اصلی ایران شکل خواهد گرفت! همچنین یانکیستان قطعاً به اجزاء متعددی تقسیم شده و نام های گوناگونی به اسم کشور در آمریکای شمالی جای آن را خواهند گرفت!!!
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      0 3
      چرت و پرت
    • Arman IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
      0 2
      خخخخ.باحال بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس