کد خبر 1479104
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
هواشناسی نمایه

امروز در غالب مناطق کشور جوی آرام حاکم است و ساعات بعد از ظهر در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات زاگرس جنوبی واقع در جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

به گزارش مشرق، امروز دوشنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار مستقر است. ساعات بعد از ظهر در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات زاگرس جنوبی واقع در جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

سه شنبه در نیمه شرقی کشور همچنان جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما حاکم است.در مناطقی از نوار غربی کشور افزایش ابر و وزش باد شدید رخ میدهد که در استان‌های مرزی کرمانشاه کردستان و آذربایجان غربی رگبار پراکند گاهی رعد و برق نیز انتظار میرود چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور بارش در نوار غربی کشور آغاز میشود در شمال خوزستان غرب، لرستان، ایلام، کرمانشاه غرب کردستان و جنوب آذربایجان غربی بارش شدت خواهد داشت و در مناطقی رگبارو رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقتی رخ میدهد.

پنجشنبه گستره بارش شمال، بوشهر شمال غرب، فارس غرب اصفهان و دامنه‌های جنوبی البرز واقع د قزوین، البرز و تهران را نیز در بر خواهد گرفت در شمال خوزستان ایلام، لرستان کرمانشاه، همدان، کردستان نیمه شرقی، زنجان قزوین بارش شدت خواهد داشت و در این روز علاوه بر رگبارو رعدوبرق شدید ریزش تگرگ انتظار می‌رود.

وزش باد شدید و خیزش گردو خاک در مرکز جنوب و نوار شرقی کشور نیز پیش بینی می. شود در ضمن طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در سواحل دریای خزر وزش باد شدید همراه با افزایش نسبی دما رخ می‌دهد. جمعه مقدار بارندگی در جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز کاهش می‌یابد در دامنه‌های زاگرس در غرب کشور و مناطقی از شمال غرب بارش پیش بینی میشود و با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران وزش باد و کاهش دما انتظار می رود همچنین در نیمه شمالی بویژه در نوار شمالی کشور وزش باد همراه با کاهش نسبی دما پدیده حاکم است و خلیج فارس و دریای خزر مواج است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس