کد خبر 1479083
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷
پخش گاز سمی در «هامبورگ» دومین شهر بزرگ آلمان

پس از آتش‌سوزی بزرگ در چند انبار و فرا گرفتن شهر هامبورگ در آلمان با دود سیاه مملو از مواد شیمیایی، پلیس به مردم هشدار داده و شماری این شهر بزرگ را ترک کرده‌اند.

به گزارش مشرق، پس از آتش‌سوزی بزرگی در چند انبار و فرا گرفتن شهر هامبورگ در آلمان با دود سیاه مملو از مواد شیمیایی، پلیس این شهر به مردم هشدار داد.

به نوشته روزنامه «تلگراف» تعدادی از ساکنان این شهر تا بعدازظهر یکشنبه شهر را تخلیه کردند. پلیس اعلام کرده که هنوز نمی‌توان گفت که وضعیت چقدر خطرناک است.

مقامات این شهر در توصیف اوضاع گفتند که آتش سوزی در «روتنبورگ» چند کیلومتری جنوب شرقی مرکز هامبورگ رخ داد و پس از آن دود به سمت مرکز شهر حرکت کرد. پس از آتش‌سوزی در هامبورگ، دود مملو از مواد شیمیایی در شهر سرازیر شد.

خبرگزاری «دی پی ای» آلمان نیز گزارش کرد که آتش سوزی حدود ساعت ۴:۳۰ صبح به وقت محلی در منطقه روتنبورگ واقع در بخش شرقی هامبورگ، دومین شهر بزرگ آلمان رخ داد. دود از آنجا به سمت مرکز شهر سرازیر شد و حرکت قطارها بین هامبورگ و برلین و سایر شهرها را متوقف کرد.

پخش گاز سمی در «هامبورگ» دومین شهر بزرگ آلمان +عکس

به دنبال این حادثه مقامات شهری سولفید هیدر هشدار ایمنی عمومی از طریق تلفن همراه ارسال کردند که به مردم هامبورگ توصیه شد پنجره‌های خود را ببندند، تهویه و تهویه هوا را خاموش کنند و از منطقه دور شوند.

رادیو تلویزیون عمومی آلمان نیز اعلام کرد که آتش سوزی در کانتینرهایی پر از سولفید هیدروژن، ماده ای سمی و بدبو رخ داد و آتش‌نشانان و نیروهای پلیس در منطقه را مجبور به استفاده از دستگاه تنفسی کرد.

وبگاه «یورو نیوز» نیز نوشت، هنوز علت وقوع آتش‌سوزی روشن نیست و گزارشی از تلفات منتشر نشده است. در پی هشدارهای پلیس تاکنون۱۴۰ نفر از منطقه تخلیه شده و به ساکنان مناطق اطراف نیز توصیه شده که پنجره‌ها را ببندند.

پخش گاز سمی در «هامبورگ» دومین شهر بزرگ آلمان +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علوی IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    2 0
    کمی انتقام سرفه و تنگی نفس جانبازان شیمیایی کمی هراس مادران دانش آموزان درود بر رزمندگان اسلام‌ دست بوس آن شیرمرد فندک بدست و دیدن داره چهره مسولان امنیتی آلمان با آختوم پاختوم ساختوم تا ختوم مخاطبین حزب الله ! دل بدین به جهاد تبیین البت اینطور مواقع صنعت ادبی تلویحی در نثر معاصر مرجح است
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    1 0
    ما هم خدایی داریم؟
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    6 0
    جهنم.
    • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      2 0
      جهنم هنوز گازهای شیمیایی که به صدام دادن تو ریه جانبازان هست.شهدا که روحشون شاد.خدا نگذره از همه دولتمردانشون.
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    6 0
    آلمان روز به روز به مشکلات بسیار بزرگ اجتماعی برخورد خواهد کرد. این پیشگویی نیست بلکه یک اصل مسلم هست که همه خواهیم دید
  • سیامک DE ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    1 0
    امیدوارم که رژیم بزدل آلمان این سیگنال و هشدار روسیه را دریافت کرده باشد و دیگه پایش را از گلیم خودش درازتر نکند و گرنه مکرر از این ترقه ها دریافت خواهد کرد
  • خسرو IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    1 0
    کوچکترین صبر خدا چهل سال است . و چوب خدا هم بی صدا است همانطور که بی رحمانه چهل سال قبل سلاح های شیمیایی خود را با تن و بدن جوانان ایرانی و بعضا زنان و کودکان آزمایش کردند که غریبانه به شهادت رسیدند و یا هنوز با درد آن زندگی میکنند صدایشان بجایی نرسید حال خداوند پاسخ آن بی رحمی ها را دارد میدهد که مکر او بالا ترین مکر هاست
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    1 0
    غربگدا: آقا من رفتم تخم مرغ بخرم دوزار گرون شده، آخه اینم شد زندگی؟؟!!
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    0 0
    هر اتفاق بدی تو ایران میفته.تمام سوراخ سنبه های دنیا میگردید.تا یه نمونه مشابهشم شده.پیدا کنید و بگید
    • ع ع IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      0 0
      همان طور که اسرائیل هر غلطی میکنه میندازن گردن دولت خب روسیه هم آلمان رو به گند میکشه ولی میگن روسیه بود!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس