کد خبر 1478794
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
فریبا: بازی‌های سپاهان راحت اما شانس قهرمانی استقلال بیشتر است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط تیم استقلال از نظر فنی به گونه‌ای است که پیشکسوتان تیم نباید وارد حاشیه شوند و اجازه دهند که این تیم کار خود را انجام دهد.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا در ارزیابی از عملکرد استقلال برابر تیم آلومینیوم اراک، اظهار کرد: به اعتقاد من بازی استقلال و آلومینیوم اراک یکی از بهترین بازیهای لیگ بود و در این زمینه باید به مهدی رحمتی تبریک گفت که با تیمی مقابل استقلال بازی کرد که همه چیز اعم از کار گروهی، شوت زدن و... در آن دیده شده بود و واقعا از دیدن چنین بازی لذت بردم، خدا را شکر استقلال این دیدار را برد و اکنون با اختلاف گل در جایگاه دوم قرار داریم.

احتمال داشت نتیجه بازی برعکس شود

وی گفت: آلومینیوم اراک پس از ۱۰ تا ۱۱ بازی که با برد و مساوی همراه بود، در شرایطی که بهترین بازی را برابر استقلال ارائه کرد، شکست خورد. البته با توجه به این که موقعیت این تیم به گل نزدیک‌تر و بیشتر بود، این احتمال وجود داشت که نتیجه برعکس می شد.

پیشکسوت استقلال پیرامون این پرسش که آیا می‌توان گفت که استقلال آماده‌ترین لیگ ایران است؟ تصریح کرد: در حال حاضر که مثلث قهرمانی بین ۳ تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان تشکیل شده است، بعید می‌دانم سایر تیم‌ها به این ۳ تیم برسند. همان طور که قبلا نیز من گفته بودم در ۲ بازی مانده به پایان فصل، قهرمان لیگ مشخص می‌شود. سپاهان تیم بسیار خوبی است و در بازی با تراکتور با وجود این که هواداران تراکتور سنگ تمام گذاشتند، بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید:

هشدار جدی ساپینتو به دو ستاره استقلال

بازی‌های سپاهان راحت‌تر است اما شانس استقلال بیشتر است

فریبا در پاسخ به این پرسش که شانس قهرمانی استقلال با وجود سپاهان و پرسپولیس چقدر است؟ افزود: اگر بخواهیم روی کاغذ بررسی کنیم می‌بینیم که ۵ بازی تا پایان فصل باقی مانده که سپاهان نسبت به استقلال و پرسپولیس بازی‌های راحت‌تری دارد، استقلال هم با تراکتور بازی دارد و هم با پرسپولیس، اما این شرایط برای سپاهان فراهم است که در این بازی‌ها از نتیجه این دو تیم برای رسیدن به قهرمانی استفاده کند. به هر صورت هر ۳ تیم شانس قهرمانی دارد، اما با این نحوه بازی شانس استقلال برای قهرمانی بیشتر است.

این پیشکسوت استقلال درباره اوضاع عجیب استقلال و حاشیه‌های این تیم از جمله پرداخت نشدن مطالبات استراماچونی و حذف از آسیا، گفت: شرایط تیم استقلال از نظر فنی به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد بهتر است ما بزرگ‌ترها و پیشکسوتان تیم وارد حاشیه نشویم و اجازه دهید این تیم کار خود را انجام دهد.

از حذف استقلال از آسیا ناراحت شدم

وی در پایان پیرامون این پرسش که حذف استقلال از آسیا چه تبعاتی می‌تواند برای استقلال داشته باشد؟ خاطرنشان کرد: ما خیلی ناراخت شدیم که استقلال حذف شد، این تیم ۴ بار فینال رفته که دستاورد آن ۲ بار قهرمان و ۲ بار نایب قهرمانی بوده، برای ما پیشکسوتان و هواداران حذف استقلال سنگین است، امیدوارم درصدهایی که در این زمینه عنوان می‌کنند درست باشد تا شرایط حضورش در آسیا دوباره فراهم شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس