سازمان «بدر» با فتوای شهید صدر و موافقت امام خمینی (ره) تأسیس شد

رئیس ائتلاف فتح در سخنرانی به مناسبت چهل و دومین سالگرد تأسیس سازمان بدر، ضمن اشاره به موافقت امام خمینی (ره) با شکل‌گیری این سازمان، بر نقش آن در مبارزه با استبداد و تروریسم تأکید کرد.

به گزارش مشرق، «هادی العامری» رئیس ائتلاف فتح و سازمان بدر عراق در مراسم چهل و دومین سالگرد تشکیل این سازمان در بغداد سخنرانی کرد.

بر اساس این گزارش، هادی العامری در ابتدای این سخنرانی گفت فتوای مبارک شهید «سید محمدباقر صدر» در شکل‌گیری سازمان بدر و آغاز مرحله جهادی ضد نظام مقبور بعث تأثیر بسزایی داشت. سازمان بدر به فتوای شهید صدر و استقبال و موافقت امام خمینی (ره) تشکیل شد.

وی در ادامه افزود: شکل‌گیری سازمان بدر، نقطه آغاز و تولد طرح جهادی و مقاومت علیه استبداد است. سازمان بدر شهدا و جان فشانی‌های بسیاری را برای دفاع از عراق و ملت آن و روند سیاسی علیه استبداد و تروریسم تقدیم کرده است.

هادی العامری تصریح کرد: شعار خدمت به شهروندان باید به واقعیتی ملموس تبدیل شود که مردم آن را احساس و اثرات میدانی آن را مشاهده کنند. ما به متحد شدن تلاش همه طرف‌ها نیاز داریم و نباید اجازه دهیم که به عقب بازگردیم. ما باید رو در رو با مردم خود مشورت و اشتباهات را بررسی کنیم و همه جزئیات را برای آنها شرح دهیم.

رئیس ائتلاف فتح خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد یکی از مهمترین دروازه‌ها برای دستیابی به آشتی ملی و گشوده شدن باب بهره بردن از همکاری با مرجعیت عالی دینی است. باید بخش خصوصی فعالسازی شود و مجموعه‌ای تدابیر شجاعانه به منظور بررسی و برداشتن موانع سر راه سرمایه گذاری اتخاذ شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس