کد خبر 1478493
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
فشار حذف از آسیا روی روان بازیکنان استقلال

پیشکسوت استقلال معتقد است که سرمربی آبی‌ها باید در ادامه فصل مراقب رفتارش باشد تا محرومیت او به تیم ضربه نزند.

به گزارش مشرق، استقلال جمعه شب در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال مقابل آلومینیوم اراک به برتری یک بر صفر رسید تا در کورس قهرمانی با سپاهان و پرسپولیس صاحب یک پیروزی ارزشمند شود.

منصور رشیدی، پیشکسوت استقلال درباره این دیدار اظهار کرد: بازی نسبتا خوبی بود و استقلال با بازی هجومی‌تری که به نمایش گذاشت به برتری رسید. جنگ اصلی در نیمه اول در میانه زمین بود که هر دو تیم توانستند موقعیت‌های خوبی ایجاد کنند و یک بار هم رضاوند توپ را به دیرک دروازه آلومینیوم زد.

او افزود: آلومینیوم نشان داد که تیم قدرتمندی است و مشخص است که به خوبی بدنسازی کرده‌اند. از طرفی استقلال با وجود این که در پنج، شش هفته اخیر نمایش خوبی داشت اما با مسئله حذف از آسیا مواجه شد که از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان و کادرفنی تاثیر گذاشت و بازیکنان گوش به زنگ هستند تا از آینده استقلال در آسیا مطلع شوند. با این حال اعضای تیم خودشان را در بازی با آلومینیوم حفظ کردند و توانستند به یک پیروزی ارزشمند برسند.

این پیشکسوت استقلال در ادامه بیان کرد: با توجه به شکستی که گل‌گهر مقابل ذوب آهن متحمل شد، رتبه اول تا سوم بین استقلال، سپاهان و پرسپولیس است. به همین دلیل در پنج هفته آخر مهم است که ساپینتو بتواند رفتارهای خودش را کنترل کند و دیگر با محرومیتی مواجه نشود. استقلال با وجود این که رشد خوبی داشته اما نبود او در کنار زمین روی عملکرد تیم تاثیر گذار است. در نتیجه این موضوع اهمیت زیادی دارد. در این بازی هم دیدیم که او چندین بار حرکات هیجانی داشت، پس نگرانی در رابطه با او بی‌جهت نیست.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس