کد خبر 1478364
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
اولین تصویر از بهبودی وزیر ورزش بعد از حادثه سقوط بالگرد/ عیادت سفیر قطر از سجادی +عکس

سید حمید سجادی با حضور در جمع قهرمانان ناشنوای کشورمان پای درد و دل آنها نشست.

به گزارش مشرق، وزیر ورزش و جوانان در جریان آماده سازی تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیاتوسیه امروز با حضور در محل فدراسیون ناشنوایان ضمن بازدید از کمپ تیم ملی فوتسال ناشنوایان در جریان آماده‌سازی بازیکنان این تیم قرار گرفت.

در این بازدید آرش فرهادیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، محسن خمارلو مدیر مجموعه ورزشی کشوری، کاوه احمدی سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان، اعضای هیات رییسه و سایر مسوولین فدراسیون ناشنوایان حضور داشتند.

علیرضا رعدی سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان یکی از مشکلات بازیکنان فوتسال را مشکل بیکاری آنها عنوان کرد و گفت: نیاز است به این تیم که قهرمان جهان و آسیا است، توجه بیشتری صورت بگیرد.

در ادامه وزیر ورزش قول داد که شرایطی را فراهم کند تا با صحبت با ارگانها و سازمان‌های مختلف مشکل بیکاری و دغدغه بازیکنان فوتسال را در اولین فرصت مرتفع کند.

همچنین بازیکنان فوتسال به وزیر ورزش تاکید کردند که ۴ ماه پیش که در مسابقات آسیایی مالزی به عنوان قهرمانی دست یافتتد، مورد بی توجهی قرار گرفتند و هیچ مراسمی برای قهرمانی آنها گرفته نشده است.

علیرضا رعدی سرمربی تیم ملی افزود: برای من مربی نیز سوال بود که چرا چنین اتفاقی رخ داد و ملی پوشان با وجود قهرمانی مورد بی توجهی قرار گرفتند.

سجادی در پایان پس از انتقاد بازیکنان فوتسال اظهار کرد: شما در قهرمانی آسیا مقام کسب کنید، باقی کارها با بنده خواهد بود.

وزیر همچنین در خصوص استخدام ملی پوشان ناشنوایان تاکید کرد: با تعاملی که با دولت و مجلس داشتیم قرار است در هیات دولت مشکل بیکاری مدال آوران ناشنوا را مطرح کنیم تا این موضوع بررسی و مورد رسیدگی قرار بگیرد.

تیشه گران در پایان ضمن تشکر از حضور وزیر و بازدید وی از اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان اعلام کرد با توجه به تامین بودجه پاداش بانوان ملی پوش از سوی وزارت ورزش و جوانان این پاداش فردا (شنبه) به حساب واریز خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    0 0
    آقای سجادی هیچگونه حقی برای بذل و بخشش از جیب بیت المال را ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس