اسرائیل

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شلیک بی‌دلیل دو فروند موشک رهگیر از سامانه گنبد آهنین این رژیم در شمال فلسطین اشغالی و هراس صهیونیست‌ها از شنیده شدن صدای انفجار در این منطقه خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی، لحظاتی پیش از شنیده شدن صدای انفجار در «کریات شمونه» واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند و در ابتدا مدعی رهگیری یک پهپاد بر فراز آسمان این منطقه شدند.

سپس شبکه الجزیره به نقل از کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک پهپاد به دلیل نفوذ به مرزهای مشترک لبنان و فلسطین اشغالی از سمت شهرک المطله، رهگیری شده است. در پی آن نیز، رژیم صهیونیستی به ساکنان الجلیل هشدار داد تا به دلیل شنیده شدن صدای انفجار در نزدیکی مرزهای لبنان، در پناهگاه‌ها باقی بمانند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی فعال شده و یک پهپاد را رهگیری کرده است اما لحظاتی بعد، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که دلیل شنیده شدن صدای انفجارهای امروز در شمال فلسطین اشغالی، شلیک دو فروند موشک رهگیر گنبد آهنین بود که بی هیچ هدفی شلیک شده و شناسایی اشتباه منجر به فعال شدن این سامانه شده است و ممکن است دلیل این اشتباه حمله سایبری یا نقص فنی باشد.

سامانه گنبد آهنین در زمان جنگ «سیف القدس» نیز بارها بی‌دلیل موشک‌های رهگیر خود را به اشتباه شلیک کرده بود و حتی یک بار یک جنگنده خودی را هدف قرار داد.

رژیم صهیونیستی در نبرد «سیف القدس» (شمشیر قدس) در برابر گروه‌های مقاومت شکستی تاریخی را تجربه کرد.

در این جنگ که به جنگ یازده روزه معروف شد و از ۲۰ اردیبهشت سال گذشته آغاز و تا بامداد ۳۱ اردیبهشت ادامه یافت، ۲۴۸ نفر در نوار غزه به شهادت رسیدند و در مقابل نیروهای مقاومت نیز با شلیک بیش از ۴۰۰۰ موشک و راکت توانستند معادلات نبرد را در راستای اهداف خود تغییر دهند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ح IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    0 0
    خوشم میاد از سایه خودتونم می‌ترسید!! به قول معروف مارگزیده از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسد!!
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    8 0
    برین زیر زمین
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    0 0
    باید از حقه صهیونیست ها برای ورود پهباد به ان سرزمین استفاده کرد . باید پهبادها در زیر بال هواپیماهای مسافربری پنهان شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس