کد خبر 1477407
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
تصادف مرگبار قطار در لاهه هلند+عکس

مقام‌های هلند خبر دادند که در نتیجه تصادف قطار مسافربری در نزدیکی شهر لاهه، حداقل یک نفر کشته و ۳۰ نفر زخمی شدند که جراحت بسیاری از آنها شدید است.

به گزارش مشرق، بامداد روز سه شنبه (امروز به وقت محلی هلند) یک قطار مسافربری با حدود ۵۰ سرنشین در یک روستا واقع در نزدیکی شهر لاهه این کشور واژگون شد.

خبرگزاری رویترز در گزارش خود به نقل از اداره امور اضطراری هلند خبر داد که یک قطار مسافربری بامداد امروز در روستای «وورشوتن» واقع در نزدیکی شهر لاهه دچار یک حادثه مرگبار شد.

طبق این گزارش، قطار مسافربری با حدود ۵۰ سرنشین به تجهیزات ساخت و ساز در مسیر ریل برخورد کرد و واژگون شد.

گفته می شود که در نتیجه این تصادف که ساعت ۳:۲۵ بامداد رخ داد حداقل یک نفر جانش را از دست داده و ۳۰ نفر دیگر زخمی شدند که جراحت بسیاری از آنها، شدید است.

تصادف مرگبار قطار در لاهه هلند+عکس

یکی از سخنگویان اداره آتش نشانی هلند اما به «رادیو هلند» گفت که ۱۹ نفر به بیمارستان منتقل شدند و بقیه مجروحان در همان صحنه تصادف مداوا شدند.

طبق گزارش رسانه‌های هلندی، واگن اولی این قطار که شب گذشته از شهر «لیدن» به سمت لاهه در حرکت بود، در نتیجه این تصادف واژگون شد و سبب شد که واگن دومی هم به پهلو بیافتد. در نتیجه این سانحه، آتش سوزی رخ داد اما مدتی بعد این آتش مهار شد.

خبرگزاری رویترز خبر داد، گزارش‌های متناقضی درباره دلیل تصائف مرگبار قطار در نزدیکی لاهه مخابره شده است. پیشتر برخی رسانه ها خبر داده بودند که یک قطار مسافربری با یک قطار باری تصادف کرد اما مقام‌های هلندی هنوز جزئیاتی درباره چرایی واژگونی قطار مسافربری ارائه نداده‌اند.

به دنبال این سانحه، راه آهن هلند اعلام کرد که حرکت همه قطارها بین لیدن و بخش هایی از لاهه لغو شده است.

تصادف مرگبار قطار در لاهه هلند+عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس