کد خبر 1476858
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳
لیورپول

اتوبوس تیم لیورپول پس از شکست مقابل منچسترسیتی مورد حمله قرار گرفت و آسیب دید.

به گزارش مشرق، لیورپول روز شنبه در اتحاد با نتیجه ۴-۱ از سیتیزن‌ها شکست خورد، اما اتوبوس حامل بازیکنان هنگام برگشت مورد حمله هواداران منچسترسیتی قرار گرفت. آجر پرت شد و یکی از شیشه‌های اتوبوس شکست و طبق گزارش نشریه اتلتیک، پلیس اکنون در حال تحقیق در مورد این حادثه تکان‌دهنده است.

سیتی بلافاصله بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: «منچسترسیتی مطلع شده که اتوبوس لیورپول در سفر برگشت از بازی امروز آسیب دیده است. ما متوجه شدیم که یک شی به سمت اتوبوس پرتاب شد. حوادثی از این دست کاملاً غیرقابل قبول است و ما به شدت این اقدامات را محکوم می‌کنیم. ما به هر طریقی که بتوانیم از تحقیقات پلیس منچستر بزرگ در مورد این حادثه حمایت خواهیم کرد.»

سیتی همچنین هوادارانی که بر ضد لیورپول شعارهای نامناسب می‌دادند را به شدت مورد انتقاد قرار داد. آنها افزودند: «علاوه بر این، باشگاه از شنیدن شعارهای نامناسب طرفداران میزبان در جریان بازی امروز مایوس و ناراحت است. ما از آزار و اذیتی که ممکن است این شعارها ایجاد کرده باشند شرمنده‌ایم و به همکاری با گروه‌های هوادار و مسئولان هر دو باشگاه برای ریشه‌کن کردن شعارهای نفرت‌انگیز در این بازی ادامه خواهیم داد.»

باشگاه لیورپول هنوز در مورد این حادثه اظهار نظر نکرده است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس