کد خبر 1476852
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸
اسرائیل

منابع خبری از تظاهرات بیش از ۱۷۵ هزار نفر در تل‌آویو علیه طرح اصلاحات سیستم قضایی مطرح شده از سوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع خبری از تظاهرات بیش از ۱۷۵ هزار نفر در تل‌آویو علیه طرح اصلاحات سیستم قضایی مطرح شده از سوی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

این تظاهرات در حالی برگزار می‌شود که هزاران صهیونیست روز پنجشنبه در حمایت از نخست وزیر رژیم صهیونیستی و طرح اصلاحات سیستم قضایی، در تل‌آویو تظاهرات کردند.

بر اساس فیلم‌های منتشر شده، تظاهرات کنندگان اقدام به بستن خیابان‌ها و مسیرها کرده و خواستار ادامه اصلاحات در سیستم قضایی و عدم مداخله آمریکا در این موضوع شدند.

این در حالی است که سخنگوی وزارت دفاع آمریکا شامگاه چهارشنبه در مصاحبه با شبکه خبری الجزیره گفت که از تحولات اخیر در اسرائیل نگران بوده و سران اسرائیل را به پایان اختلافات و کاهش تنش دعوت می‌کنیم.

رسانه‌های عبری‌زبان روز سه‌شنبه (۲۸مارس) در گزارش‌هایی اعلام کردند که علی‌رغم سخنان «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر توقف روند تصویب اصلاحات قضایی، مخالفان او به اعتراضات خیابانی ادامه می‌دهند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه از توقف طرح جنجالی خود درباره سیستم قضایی این رژیم خبر داد و گفت: تصمیم گرفتم که طرح تغییرات در سیستم قضایی را متوقف کنم و به گفت‌وگو فرصت دهم. وی در ادامه مدعی شده بود که «گروه اندکی وجود دارد که آماده استفاده از خشونت و برافروختن آتش بوده و خواستار عدم حضور نظامیان در ارتش می‌شود و اسرائیل بدون ارتش استوار نخواهد ماند».

نتانیاهو در حالی از تداوم روند قانونگذاری طرح جنجالی خود عقب‌نشینی کرد که رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرده بودند ائتلاف او در این باره هم‌رای نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یک نفر از 85 میلیون نفر IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    0 0
    امسال سال خونه بنیامین سرنگونه امسال سال خونه صگیونیست سرنگونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس