اسرائیل

مخالفان نتانیاهو اعلام کرده اند که عقب انداختن طرح اصلاحات قضائی توسط نتانیاهو یک عمل فریبکارانه است و از این رو تظاهرات را متوقف نخواهند کرد.

سرویس جهان مشرق - سرزمین های اشغالی با وجود عقب افتادن طرح اصلاحات قضائی، کماکان شاهد درگیری و التهاب میان جریان راست گرا و مخالفان و نتانیاهو و دولت وی است. بنیامین نتانیاهو اعلام کرد که برای جلوگیری از اختلاف و تنش، بررسی طرح اصلاحات قضائی را به تابستان موکول می کند. اما این مسئله باعث توقف تظاهرات در سرزمین های اشغالی نشده است.

ادامه ناآرامی و التهاب در سرزمین‌های اشغالی/ مخالفان نتانیاهو تا برکناری وی در خیابان‌ها می‌مانند +عکس و فیلم

همچنین، پس از حدود چهارماه، حامیان و طرفداران دولت نتانیاهو و جریان راست گرا، شروع به انتشار فراخوان برای حضور در خیابان ها در جهت حمایت از دولت نتانیاهو و طرح اصلاحات قضائی کرده اند. در این میان حامیان و مخالفان نتانیاهو که به خیابان ها آمده بودند، درگیری ها و زدخوردهایی با یکدیگر داشتند.

ادامه ناآرامی و التهاب در سرزمین‌های اشغالی/ مخالفان نتانیاهو تا برکناری وی در خیابان‌ها می‌مانند +عکس و فیلم

مخالفان و منتقدان نتانیاهو اقدام بنیامین نتانیاهو درعقب انداختن طرح اصلاحات قضائی را، یک اقدام فریب کارانه دانسته و معتقدند که او از اجرای این طرح کوتاه نیامده است و به همین جهت تظاهرات خود را ادامه خواهند داد. همچنین گروهی از مخالفان نتانیاهو اعلام کرده اند که تظاهرات با متوقف شدن طرح اصلاحات قضائی نیز تمام نخواهد شد و درواقع خواسته اصلی آنها این است که بنیامین نتانیاهو از قدرت کنار برود.

ادامه ناآرامی و التهاب در سرزمین‌های اشغالی/ مخالفان نتانیاهو تا برکناری وی در خیابان‌ها می‌مانند +عکس و فیلم

حوادث فعلی سرزمین های اشغالی باعث سقوط نتانیاهو در افکار عمومی صهیونیست ها شده است. براساس نظرسنجی هایی که انجام شده است ۳۷ درصد از اسرائیلی‌ها از نخست‌وزیری «بنی گانتس» حمایت می‌کنند و نتانیاهو و یائیر لاپید پس از وی قرار دارند. در صورت ادامه این روند، انحلال کنست و برگزاری انتخابات جدید برای برگزاری انتخاب مجدد دولت در سرزمین های اشغالی دور از ذهن نیست.

ادامه ناآرامی و التهاب در سرزمین‌های اشغالی/ مخالفان نتانیاهو تا برکناری وی در خیابان‌ها می‌مانند +عکس و فیلم

در روزهای قبل جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده در پیامی شخصی و محرمانه به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار توقف اصلاحات قضایی و تلاش برای یافتن راه حلی میانه شد، مسئله ای که باعث تنش میان کاخ سفید و دولت نتانیاهو شده است. موضوعی که باعث شروع تنش میان کاخ سفید و رژیم صهیونیستی شده است.

تلاش تظاهرات کنندگان برای مسدود کردن بزرگراه

مئیر بن شبات، مشاور سابق امنیت ملی رژیم صهیونیستی در واکنش به پیام بایدن در انتقاد به طرح اصلاحات قضائی گفت: در حالی که سیاست های ضعیف بایدن در خاورمیانه باعث شده است که ایران خود را تقویت کند و کاری کرد کشورهای خلیج فارس در خانه ایران را بکوبند، جو بایدن تصمیم می گیرد پیامی عمومی را منتشر کند که شریک اصلی او در مبارزه با ایران را تضعیف می کند.

کارشناسان تنش فعلی میان رژیم صهیونیستی و آمریکا را تنشی بی سابقه توصیف می کنند که میتواند برای رژیم صهیونیستی شدیدا خطرناک باشد.

سیم خاردار پلیس رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از مسدود کردن بزرگراه توسط تظاهرات کنندگان

با وضعیت فعلی در سرزمین های اشغالی و تنش موجود میان کاخ سفید و دولت نتانیاهو، یش‌بینی می‌شود طی هفته‌های آتی، شاهد تشدید منازعات پشت پرده کاخ سفید و نتانیاهو و اعضای کابینه رژیم صهیونیستی و کشیده شدن این منازعات به حوزه آشکار باشیم.

تظاهرات صهیونیست ها علیه نتانیاهو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نشاط IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    5 2
    خدارو شکر شیاطین بدست خودشون دارن نابود میشن واین وعده الهیه
  • حسن IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    0 5
    دیگه خوب یاد کرفتین اخبار اون طرف مرزها را آنقدر بزرگ میکنید
    • ارشک IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      5 1
      اخبار بزرگ است. اخبار بزرگتری هم در راه است. منتظر باش
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      4 0
      چیطوری اسقاطیلی 🤣
  • علی افصحی IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    2 0
    از جمله شعارهای پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و در شرایطی که انقلاب روند شتابنده گرفته بود این بود «ما میگیم شاه نمیخوایم نخست وزیر عوض میشه ما میگیم ...»حالا شده ماجرای اسرائیل غاصب! در حالتی که سرتاسر سرزمین فلسطین علیه غاصبان فلسطین به پا خاسته و فرار غاصبان از اسرائیل غاصب فزاینده شده و جبهه مقاومت آرمان فلسطین از همه وقت مقتدرتر، استکباربازی مضحکی شروع کرده تحت عنوان دو لت افراطی و یا مخالفان نتانیاهو و به دست تک تک شان یکی یک پرچم صهیونیست ها را داده تا ادای مبارزه در آورده تا شاید مرگ کل صهیونیست ها را به تأخیر بیندازند آن چه که امروز در سرزمین های اشغالی شاهدیم یک به هم ریختگی رقت انگیز است طوری که استکبار خط خود زنی را به صهیونیست ها دیکته کرده تا با خودزنی کنترل شده بتوانند موجودیت اسرائیل غاصب را حفظ کنند مثل دستگیری هویدا و و... به اتهام فساد !!!در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی ، در حالتی که مواضع جبهه مقاومت روشن است و غیر قابل تغییر و آن «محو اسرائیل غاصب»است نه کنار رفتن نتانیاهو یا نفتالی بنت یا هر جنایت کار دیگر! پس شعار اول انقلاب را این گونه ادامه می دهیم «ما میگیم اسرائیل از بین بره نتانیاهو کنار میره!» هر صهیونیستی در اسرائیل غاصب سر قدرت باشد غاصب است و افراطی و ضد اسلام و اشغال‌گر سرزمین های اسلامی است و باید همگی از بین بروند.
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    3 0
    از کوزه همان برون تراود که در اوست.
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    2 2
    کاش میشد یه چندتا موشک درس ودرمون بزنی توی اینا تا لااقل یه تعدادی ازاین نژادپرستای صهیونیست کمتربشه
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      2 0
      عجله نکن وقت اونم میرسه
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      3 0
      زدن
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      1 0
      به موقعش
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      1 0
      این موشک زده شده، چشم دیدن میخاد برادر. به دست خودشون.
  • نصر IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    1 0
    صهیونیزم جهانی مردم اسرائیل را هم بازی میدهد.انها را پیش مرگه خود کرده و خودشان در بهترین نقاط دنیا با ثروت های دزدیده شده از کشور های منطقه در ارامش زندگی میکنند و با سپر بلا کردن یهودی های دربدر و اواره از کشور های دیگر در اسراییل ،سیاست های سرطانی خود را پیش میبرند .اسراییل سخره ای از کوه یخ شناور است که سیاست مداران صهیونیست ضد خدا و دین وپیامبر بنام یهود ساخته اند و از عنوان یهودیت استفاده میکنند . . به مردم اسرائیل هیچگونه اجازه ای در تعیین سیاست ها نمیدهند .و این تظاهرات هم احتمالا هدایت شده و برای تثبیت حکومت نتانیاهو و منافع صهیونیزم جهانی است .در پشت پرده این لابی صهیونیزم است که نقشه کشی میکند و هدایت جریان را بعهده دارد .اگر یهودی های اسرائیل متوجه شوند که الت دست صهیونیست ها هستند بیشک اسراییل را ترک و به مناطق امن تر میرفتند .
  • بی نام IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    1 0
    امسال سال خونه موساد سرنگونه
  • بدون نام IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    1 0
    چه تظاهرات برانداز سوزی
  • بی نام IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    1 0
    مرگ بر نتانیاهو
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    0 0
    دلتون رو یه اینجور چیزا خوش نکنید، به اسراعیل حمله کوبنده کنید
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    0 0
    اینا اغتشاشگران هستند
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    1 0
    مهار تورم هیچ ربطی صدر صدی به افزایش تولید نداره نمونه بارزش همین ترکیه که تولید خیلی بالایی داره اما تورم بالایی هم دارد برای مهار تورم باید اراده کنترل تورم وجود داشته باشد وکنترل تورم خیلی ساده هست میزان درامد و میزان هزینه دولت یکسان ویا حتی کمتر از در امد هزینه کند ودر اخر کاهش نقدینگی وچاپ پول در جامعه است هر چقدر پول بیشتر جامعه بخش شود مثل حقوق های نجومی انواع وام های تکلیفی به بانک ها از فرزند اوری و ازدواج تا ... ودر اخر دولت به جای برداشت از جیب فقراء وایجاد تورم از اغنیاء باید مالیات بگیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس