کد خبر 1476674
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
نیک نفس: یقه چه کسی را باید بگیریم؟ بدون پرداختی اعتصاب نکردیم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: اکنون که از آسیا حذف شده ایم باید یقه چه کسی را بگیریم؟

به گزارش مشرق، زبیر نیک نفس بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی های لیگ حساس است و برای هواداران هم که شده باید همه تلاش را بکنیم اما فکر و ذکرمان مساله حضور در آسیاست. از مسئولان باید بپرسیم که چطور می شود فصل گذشته و این فصل از آسیا حذف می شویم این عمر و جوانی ماست. می توانیم روزهای خوبی در آسیا داشته باشیم.بهترین سال های عمرمان است و می توانیم در آسیا بهترین کارها رابرای مردم و خودمان بکنیم و برای کشور افتخار افریینی کنیم اما بخاطر کم کاری اشتباه یا مسایل دیگر باید سوخت بدهیم.

وی در مورد اینکه استقلال برد اما هواداران خوشحال نبودند گفت: امسال تیم شرایط فوق العاده ای دارد و با این تیم در آسیا می توانیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم. پارسال انجوری و امسال اینجوری، یک ماه دیگر لیگ تمام می شود و فقط یک سوم قراردادمان را گرفته ایم. نه اعتصابی نه حرف و حدیثی بازیکنان بهترین بازی شان را انجام می دهند و فقط می توانیم حرص بخوریم.

بیشتر بخوانید:

سبقت استقلال از پرسپولیس در روز بازگشت ساپینتو/ آبی‌ها در یک قدمی صدر +فیلم

نیک نفس در مورد اینکه پول بورس و انتقال صیاد منش کجاست گفت: من از این مسایل خبر ندارم. از پارسال هم چک طلب دارم که مال ماه ۷ یا ۸ است که هنوز پاس نشده است و امسال هم یک سوم قراردادم را گرفته ام با این وجود تمام تلاش مان را می کنیم ولی از یک طرف پول ها یمان است و از آن مهم تر حضور در آسیاست. به قول آن شخصیت در فیلم من الان باید یقه چه کسی را بگیرم؟ دو هفته هم نتیجه نمی گیریم سریع مصاحبه می کنند که این افراد باید جریمه شوند و ... الان معلوم نیست کجا هستند نه سرتمرین نمی آیند.

وی در مورد اینکه هیچ کدام از مدیران باشگاه امشب به ورزشگاه نیامدند، گفت: این را باید از خودشان بپرسید که چرا نیامدند بازیکن باید کار خودش را بکند و مربی هم همین طور من نمی دانم مقصر کیست. در چم و خم کار نیستم باشگاه بزرگ استقلال نباید پشتوانه ای داشته باشد که در آسیا باشد؟ پارسال انگونه حذف شدیم و امسال هم اینگونه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    0 0
    درجائیکه بدلایل مختلف کارمند وکارگر وبازنشسته در مقابل تورم وعدم افزایش حقوق متناسب باتورم شرمنده خانواده اش هست با چه منطقی شما بازیکنان فوتبال برای یک فصل بیشتر از درآمد یک عمر آنان دریافت می کنید ودرمواقعی با دشمنان آنها دریک صف قرار می گیرید وباداشتن اندوخته قوی اشک تمساح می ریزید
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    0 0
    تو ضد انقلاب الان دلسوز شدی؟؟ استوریهات و مصاحبه هات هنوز هست موهای خودتو بخاطر اون کومله تراشیدی یادت رفته؟؟؟ مشرق چرا مصاحبه لین رو گذاشتی؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس