انهدام باند ۵ نفره سارقان منازل در تهران

جانشین پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند ۵ نفره سارقان منزل در تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه " سعداله گزافی " جانشین پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی از خانه‌های شهروندان در نقاط مختلف تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، ۵ مرد جوان با خودروهای خود در نقاط مختلف شهر تهران پرسه زده و پس از شناسایی خانه‌های خالی از سکونت، با شگرد تخریب درب اقدام به سرقت اموال با ارزش شهروندان می‌کردند.
سرهنگ کارآگاه سعداله گزافی گفت: بنابرحساسیت موضوع، کارآگاهان تحقیقات را آغاز و در گام نخست با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت احدی ازمتهمان را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شدکه این افراد سابقه‌دار هستند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده، با روش‌های علمی و بررسی‌های موشکافانه، مخفیگاه‌های این افراد را ۴ نقطه مختلف تهران و استان البرز شناسایی کردند.

وی افزود: همین اطلاعات مهم کافی بود تا کارآگاهان با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه‌های موردنظر شوند و درچند عملیات همزمان و مقتدرانه متهمان این پرونده را دستگیر کنند.

جانشین پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: متهمان پس از انتقال به اداره هفدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد از خانه‌های شهروندان در نقاط مختلف تهران با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه سعداله گزافی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان اموالی قابل توجهی از قبیل طلاجات، چندین ساعت مچی، چندین دستگاه دوربین عکاسی و فیلم برداری، مقداری بدلیجات، دو PS۴، لب تاپ و همچنین مقداری مواد مخدر کشف و تعداد ۳ دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ سفید، رانا سفید و تیبا سفید که متهمان در ارتکاب سرقت‌ها از آنها استفاده می‌کردند نیز توقیف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شاکین دیگر در دستور کار قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پیروزه IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    0 0
    سه ماه غذا مجانی.اموزش کارهای خلاف جدید .تشکیل گروه های تبهکاری به روز و.... بابا یه کاری کنید که اگر طرف زندان برود لااقل تغییری در او بوجود آید اصلاح شود.
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    0 0
    اینکه چرا نفرند.پنجومیش کو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس