حجاب

برای نمونه ناشر مطالب آموزش جنسی برای مدارس در هلند، «روتگرز» است، سازمانی که سال‌ها در تلاش بوده تا پدوفیلیا را قانونی کند و حیرت‌آور این که دولت به چنین سازمانی برای آموزش جنسی به کودکان مجوز داد.

به گزارش سرویس جهان مشرق، پایگاه خبری-تحلیلی «stopworldcontrol.com»که به جنایات و جرایم سازمان‌یافته از سوی دولت‌ها و محافل پیدا و پنهان وابسته به دولت‌ها علیه بشریت می پردازد، اخیرا در مقاله‌ای تکان‌دهنده و تلخ، به صورت مستند، ترویج جنسی‌سازی مدارس، آموزش انحرافات جنسی و عادی‌سازی فجایع اخلاقی چون پدوفیلی(سواستفاده جنسی از کودکان) را در جزوه‌ها و دستورالعمل‌های منتشرشده از سوی یونیسف، سازمان جهانی بهداشت و دیگر نهادهای وابسته به سازمان ملل و دولت آمریکا رصد کرده است.[۱]

انتشار این مقاله، و گزارش‌های مشابه در پایگاه‌های خبری نسبتا مستقل، زنگ خطر را درباره‌ی برنامه‌های سیاه، اهریمنی، جنایتکارانه و البته سازمان‌یافته برای نفوذ و رسوخ دادن مفاهیم جنسی(آن هم از نوع منحرف و خبیثانه) به ذهن کودکان، آن هم در قالب‌هایی ظاهرا موجه چون «یونیسف» و «سازمان بهداشت جهانی» به صدا درآورده است.

این نکته را باید حتما در نظر داشت که انتشار این نوع گزارش‌ها از منابع غربی، صرفا از باب برجسته‌کردن مشکلات و معضلات در جوامع دیگر و مبرّی و متنزع دانستن جامعه خودی نیست، بلکه در جامعه‌ی جهانی‌شده‌ی امروز، با ابزارهای ارتباطی و از طریق اقدامات چراغ خاموش «سازمان‌های بین‌المللی»(و البته همکاری و دسترسی دادن توسط افراد و گروه‌های نفوذی یا خودباخته)، دور از ذهن نیست که ورود و رسوخ این بلیات و ابتلائات اجتماعی و فرهنگی را به جامعه‌ی خود هم شاهد باشیم.

**

طبق دستور سازمان بهداشت جهانی و سازمان ملل، کودکان در مدرسه پورنوگرافی تماشا می کنند و سپس، به عنوان بخشی از «آموزش جامع جنسی»، با هم تمرین می کنند.

در زیر دو اسکرین شات از اسناد رسمی منتشر شده توسط سازمان بهداشت جهانی و سازمان ملل را مشاهده می کنید. آنها به مدارس سراسر جهان دستور می دهند تا به کودکان نوپا، تکنیک‌های خودارضایی و جنسی را آموزش دهند.

وقتی سازمان جهانی بهداشت مروّج « انحراف جنسی» در مدارس می‌شود+عکس

وقتی سازمان جهانی بهداشت مروّج « انحراف جنسی» در مدارس می‌شود+عکس

وقتی سازمان جهانی بهداشت مروّج « انحراف جنسی» در مدارس می‌شود+عکس

وقتی سازمان جهانی بهداشت مروّج « انحراف جنسی» در مدارس می‌شود+عکس

در زیر پوستری را می بینید که به عنوان بخشی از این «آموزش جامع جنسی» به هزاران مدرسه ارسال شده است. این یک پوستر به زبان هلندی است که برای راحتی شما به انگلیسی ترجمه کردیم. این پوستر توسط موسسه Rutger منتشر شده است، یک سازمان با بودجه دولتی که مسئول آموزش جنسی در مدارس است. این پوستر به معنای واقعی کلمه به کودکان می گوید که پسرها باید با پسران رابطه جنسی داشته باشند و دختران نیز باید با دختران رابطه جنسی داشته باشند!

وقتی سازمان جهانی بهداشت مروّج « انحراف جنسی» در مدارس می‌شود+عکس

این یک نوع ترویج تمام‌عیار همجنس‌بازی است که در مدارس ابتدایی، بر سر کودکان از همه جا بی‌خبر آوار می شود.

در زیر یک نمونه از جنسی‌سازی زمین بازی کودکان را مشاهده می کنید. فقط این نکته را در ذهن خود عینیت ببخشید که این‌ها توسط دولت های محلی و مدارس تایید شده اند…

وقتی سازمان جهانی بهداشت مروّج « انحراف جنسی» در مدارس می‌شود+عکس

من ایمیل‌هایی از والدین دریافت کرده‌ام که شهادت می‌دهند چگونه فرزندانشان واقعاً در مدارس در ایالات متحده مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند. داستان ها وحشتناک هستند. آزار جنسی تحت عنوان "آموزش جامع جنسی" اتفاق می افتد. نمونه ای از ایمیلی که از یکی از والدین دریافت کردم، چنین است:

"هر چیزی که شما گزارش می دهید برای او اتفاق افتاده است. استفاده از دختر دیگری برای لمس دخترم (خودارضایی)، کلمات بد وحشتناک، پورنوگرافی با استفاده از تلفن همراه او."

کتاب‌هایی برای کودکان در مدارس توزیع می‌شود که به کودکان می‌آموزند صریح‌ترین اعمال جنسی را با همدیگر تمرین کنند.

وقتی سازمان جهانی بهداشت مروّج « انحراف جنسی» در مدارس می‌شود+عکس

یکی دیگر از کتاب‌های کودکان که به مدارس اروپا فرستاده شد، حاوی این نقل قول است:

"نمونه‌هایی از کارهایی که می‌توانید با رابطه جنسی انجام دهید عبارتند از: بوسیدن، نوازش کردن، نوازش کردن،...، ...، ...، ...،....{از باب پرده‌پوشی از نقطه‌چین استفاده کردیم}."

کلاس های جنسی برگزار می شود که در آن کودکان کوچک فیلم‌های مستهجن تماشا می کنند و با یکدیگر درگیر فعالیت های جنسی می شوند. دستورالعمل مواد آموزشی به شرح زیر است:

"مطمئن شوید که هیچ کس این را ضبط یا فیلم نمی کند. ما باید این کلاس ها را ایمن نگه داریم!"

این امر نه تنها در اروپا، بلکه در سراسر جهان، به عنوان بخشی از دستور کار ۲۰۳۰ سازمان ملل متحد و دستورالعمل‌های سازمان بهداشت جهانی(WHO) برای آموزش جنسی اتفاق می‌افتد.

در این‌جا لوگوهای چاپ شده بر روی راهنمای فنی بین المللی WHO برای آموزش جنسی را مشاهده می کنید:

وقتی سازمان جهانی بهداشت مروّج « انحراف جنسی» در مدارس می‌شود+عکس

همانطور که می بینیم این توسط یونیسف، سازمان جهانی بهداشت و سازمان ملل متحد ترویج می شود. در صفحه ۷۱ این راهنما به مدارس سراسر جهان دستور می دهد تا به کودکان خردسال تکنیک های مختلف جنسی و خودارضایی را آموزش دهند.

جنسی‌سازی کودکان حتی در سطح شرکت‌های جهانی نیز انجام می‌شود، همانطور که با لیوان‌های مک‌دونالد دیده‌ایم، که - وقتی درست چرخانده شوند - کودکان را در حال انجام اعمال جنسی نشان می‌دهند.

عادی سازی پدوفیلی

چرا کودکان در سراسر جهان مورد آزار جنسی قرار می گیرند؟ همانطور که در گزارش مدرک-محور خود با عنوان «کودک آزاری و قتل توسط مقامات عالی رتبه » فاش کرده‌ایم، پدوفیلیا در بین مقامات دولتی و نخبگان مالی گسترده است. دستور کار آنها عادی سازی شیوه های پنهان کودک‌آزاری جنسی است.

وقتی سازمان جهانی بهداشت مروّج « انحراف جنسی» در مدارس می‌شود+عکس

ناشر مطالب آموزش جنسی برای مدارس در هلند، «روتگرز» است، سازمانی که سال‌ها در تلاش بوده است تا پدوفیلیا را قانونی کند. بسیار جای نگرانی است که دولت به چنین موسسه‌ای برای «آموزش جنسی» به کودکان مجوز داده است - سازمانی که معروف به این است که برای عادی سازی پدوفیلی مبارزه می کند.

وقتی سازمان جهانی بهداشت مروّج « انحراف جنسی» در مدارس می‌شود+عکس

هدف روشن است: جنسی کردن کودکان خردسال، به طوری که پدوفیلی به جریان اصلی تبدیل شود.

وحشتی که این مساله برای بشریت ایجاد می کند، غیرقابل بیان است. هر کسی، با کمی وجدان و درک انسانی درک می کند که ترویج این انحرافات برای همیشه کودکان را آسیب می زند. هر کسی که شخصاً سوء استفاده جنسی را تجربه کرده باشد می تواند این واقعیت را تأیید کند.

تمایلات جنسی منحرف بشریت را ویران می کند

همه ما می دانیم که تمایلات جنسی یک موضوع عشق، صمیمیت، امنیت و وفاداری به یک شخص است که شما خود را به آن متعهد می کنید. تمایلات جنسی نیروی قدرتمندی است که در صورت ابراز اشتباه، می تواند صدمات غیرقابل توصیفی را به انسان وارد کند. یک انسان بزرگ‌سال بالغ و طبیعی، با هر کسی درگیر انواع اعمال جنسی نمی شود. چه رسد به این که، به کودکان کوچک آموزش دهند که این کار را با دوستان خود و حتی در کلاس درس انجام دهند.

تمایلات جنسی منحرف بشریت را ویران می کند. افرادی که به عنوان مثال به پورنوگرافی معتاد هستند، دچار مشکلات اجتماعی، رابطه ای، عاطفی و معنوی شدید می شوند. این افراد به جای عشق، احترام، و صمیمیت... تنها چیزی که می دانند، میل خودخواهانه برای ارضای شهواتشان است. رابطه جنسی کاملاً از عشق، پذیرش و صمیمیت جدا می شود. احساس تنهایی عمیقی در شما ایجاد می کند، زیرا هیچ عشقی در کار نیست. این عادات، افراد را به شکارچی تبدیل می کند، زیرا در آنها نگرش ایجاد می شود که دیگران را به عنوان اشیاء شهوت در نظر بگیرند، به جای انسان های ارزشمندی که نیاز به گرامی‌داشت و محافظت دارند.

توزیع انبوه پورنوگرافی خانگی از نوع کودک‌آزاری جنسی حالتی انفجاری پیدا کرده است که به نوعی روح و ذهن بزرگسالان را با شکلی به شدت منحرف از تمایلات جنسی، ترور می کند. یکی از ننایج این پدیده، افزایش قربانی شدن کودکان توسط بخشی از والدینی است که با دیدن مستمر این نوع پورن، تحریک می شوند و در نهایت به کودکان خود به عنوان سوژه بهره‌برداری جنسی نگاه می کنند.

پنجاه سال پیش، نفسِ پورنوگرافی، شیطانی تلقی می شد، اما در سال های اخیر به جریان اصلی تبدیل شده است. در مورد پدوفیلیا نیز همین اتفاق خواهد افتاد، اگر امروز در مقابل آن ایستادگی نکنیم.

گرفتار ترفندهای جادویی آن‌ها نشوید

سازمان جهانی بهداشت و سازمان ملل متحد جادوگرانی را استخدام می‌کنند که می‌توانند این موضوعات حقیقتا ترسناک را مانند چیزی شگفت‌انگیز یا جالب توجه جلوه دهند. وقتی اسناد آن‌ها(سازمان‌ها و موسساتی که لقب بین‌المللی یا جهانی را یدک می کشند) را می خوانید، همه چیز به گونه ای توضیح داده می شود که احساس می کنید آنها قدیسانی هستند که مستقیماً از بهشت آمده اند و می خواهند به دنیا کمک کنند!

اما این یک فریبکاری عمیق است، زیرا آنچه در واقع گفته می شود و به معنای واقعی کلمه در مدارس اجرا می گردد، «کودک‌آزاری دسته جمعی» است.

لطفاً در ذهن خود تیزبین باشید و هنگام خواندن اسناد سازمان ملل و سازمان جهانی بهداشت قوه‌ی تشخیص خود را به کار بگیرید. درک کنید که این دستورالعمل ها در عمل به چه معنا هستند. به یاد داشته باشید این سازمان‌ها هستند که همه‌گیری را در بشریت منتشر کرده‌اند، آن‌ها هستند که تمام درمان‌های مؤثر برای کووید ۱۹ را سرکوب کرده‌اند، آن‌ها هستند که میلیون‌ها پزشک و دانشمند را در سراسر جهان سانسور می‌کنند، آن‌ها هستند که تزریق‌های بسیار سمّی را اجباری می‌کنند. با کشتن میلیون ها نفر، آن‌ها کسانی هستند که برای یک «دولت جهانی» و کنترل همه‌جانبه‌ی بشریت فشار می آورند.

ما با بدترین نوع روان‌پریش‌ها روبه‌رو هستیم. روان‌پریش‌هایی با این مهارت شیطانی که پلیدترین جنایات خود را زیر لایه‌ای از کلمات زیبا پنهان کنند که ادعای کمک به جهان را دارند.

در حالی که به طور تهاجمی تمام حقوق اساسی بشر را در سراسر جهان در طول همه گیری‌ها از بین می برند، آنها ادعا می کنند که از "حق انسانی آموزش خودارضایی به کودکان در سن ۵ سالگی" محافظت می کنند؟! جالب این که در سال ۲۰۱۷، بازرسان آموزش در انگلستان مدعی شدند که حجاب بر سر کردن دختران مسلمان دانش‌آموز، موجب «جنسی‌سازی» دختران می شود و باید ممنوع شود!؟ حالا معلوم نیست که نظر این بازرسان درباره سیل آموزش و ترویج انواع اعمال جنسی در سر کلاس‌ها به کودکان و نوجوانان چیست و چرا صدایی از آنان درنمی آید.

وقتی سازمان جهانی بهداشت مروّج « انحراف جنسی» در مدارس می‌شود+عکس

عادی سازی پدوفیلی و کودک آزاری بخشی از «حقوق بشر» نیست. لطفاً حواستان به پرده‌های دود آنها و روش‌های پیشرفته هیپنوتیزم‌کردن بشریت با بازی‌های کلمات جادویی باشد.


[۱] https://stopworldcontrol.com/whosex/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 48
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    21 1
    ما باید خیلی مواظب باشیم
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      20 1
      چهار چیز است که نه انتها دارد و نه دلزدگی یا خستگی و نه سیری: شهرت، شهوت، ثروت و قدرت! مگر آن که تقوای شخص سرکشی و طغیان نفسش را مهار کند! حال هرچه شخص یا حکومتی خودفریبی کرده و گمان کند با میدان دادن بیشتر به این جذابیت های دنیایی آن را را مهار خواهد کرد، در باتلاقی فرو خواهد رفت که به هلاکت افکنده شود!!
    • بختیاری IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      0 0
      چشم حسن وبلبل نیویورکی روشن که سرسخت مدافع سوغات فرنگ خودشون بودن!(2030) خدایا خودت کمک کن گرفتار چه شیاطینی هسستیم.طرف دوباره از مطبخ بیرون جسته برای تلاش به تخت نشستن.یعنی فکر کرده ملت ایران اینهمه فراموشکار و گاگول هستند که بتونه دوباره همه رو فریب بده؟ باید مواظب نقشه های شوم خودزنی ومظلوم نمایی این جماعت باشیم.دروغگویان بی اخلاق نوکر غرب خطرناک هستند.!
    • مهدی IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      0 1
      یکی باید همین حرفها رو به خود مشرق بزنه که در ایام کرونا شده بود نوکر بی جیره و مواجب سازمان بهداشت جهانی. واقعا باعث تاسفه
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      7 1
      عاقبت زن، زندگی، آزادی . . .
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
      0 0
      آره چون بهداشت جهاتی جدید است اما نفوذ اینها در ادیان قرنها ادامه داشته.
  • وکیل آینده IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    9 37
    بعد دختر تو 10سالگی ازدواج کنه پدوفیلی نیست شوهرش؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      35 6
      آخه کی ازدواج کرده توی این سن؟ خودت پیرمردک آلبانی نشین پوشکی؟ کمتر زر بزنید. تجاوز و صدمه جسمی و روحی به دختر بچه مجازه، ازدوج مجاز نیست؟ خفه شید بابا کثافتای پلید ضد بشریت
    • ح IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      23 5
      وکیل آینده به نظرم از سرنوشت برهانی درس بگیر!! این 1 دوما چه ربطی داره دقیقا؟؟ دختر بالای 9 سال و پسر بالای 15 سال میل جنسی دارن و یه جوری باید تامینش کنن!! یا باید ازدواج کنن یا رابطه نامشروع داشته باشن که الانم کم نیست!! منتهی ما داریم اینو میگیم که کسایی که مینالن به اسلام که کودک همسری داره خودشون هم کم کم دارن این کاره میشن!! اما اسلام میگه با رعایت قوانین و آدابی میلی جنسی و خواسته های عاطفی تون رو تامین کنید که یکی از این قوانین ازدواج دائمه!! حالا یه سوال از تو دارم جواب بده و درنرو از زیرش!! دختری که میل جنسی داره و یا پسری که میل جنسی داره چطوری برطرفش کنه؟؟ بهترین راهش این نیست که ازدواج صورت بگیره؟؟ و اما دوم!! این مقاله مربوط به مدارس کشورهای غربیه!! چرا جیغ تو بلند شد؟؟ بعدشم که میگیم غربگدا هستید ناراحت میشید!!
    • FR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      7 2
      حالا شما از این فاجعه جهانی این نتیجه را گرفتی ؟ با کی هستی عبدالحمید ؟!
    • پویا نوری IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      13 4
      تو نمیتونی با طرح این مسائل افکار خوانندگان را از اصل موضوع منحرف کنی،‌ اون ذهن کثیف و مریض امثال تو هست که این افکار پلید غربیها هم نمی تواند از خواب بیدارشون یکنه ، تو و امثال تو لیاقت زندگی توی این مملکت را ندارید چون در حال ماست مالی و پاک کردن صورت مسئله هستید ، خدا را شکر افکار پلید و شیطانی غربیها داره از حالت پنهان خارج میشه تا خانواده های ایرانی که در رویای زندگی غربی هستند کمی به خودشون بیایند
    • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      9 2
      اینده ای که وکیلش تو باشی معلومه چی میشه دروغگوی بی همه چیز
    • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      9 1
      باید ببینیم خدا چی میگه. اهمیتی نداره غرب چی میگه
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      4 0
      وکیل جان نخواهی نمی‌فهمی پس نفهم باقی می‌مانی، کمی سعی کن ان شاالله بتوانی
    • IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      0 0
      ازدواج حرمت الهی دارد. عقد شرعی، حقوقی را به طرفین می دهد و وظایفی. عمل به این وظایف انسان را به خداوند و بهشت اخروی نزدیک می کند و عمل نکردن شایسته مجازات است. رعایت حقوقی هم که داده شده باعث آرامش درونی انسان می شود. ضمنا آیه قرآن است که آنچه حق زنان در ازدواج است، مساوی حق مردان است و فقط شکلش فرق دارد. اگر کسی می خواهد از طریق نامشروع نیازش را تامین کند در همین دنیا از خدا دور خواهد شد و تا وقتی که احتمال توبه دارد زجر خواهد کشید. اگر چنین فردی خیلی یاغی شد و دیگر امیدی به توبه او نبود، باران نعمت در دنیا بر او می ریزد تا مثل قارون هلاک شود.
    • علیرضا IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      3 1
      قانون فرانسه میگه اگه بچه رضایت داشته باشه مشکلی نداره... اما در قانون اسلامی، افزون بر رضایت، شرایط جسمی و کمال جنسی و برخی قیود دیگه قرار دارده در ضمن در اسلام با قوانین سختگیرانه، هیچ وقت عمل پدوفیلی ترویج نشده اما در غرب آنقدر در حال ترویج هست که برخی احزاب رسما به دنبال قانونی کردن پدوفیلی در سراسر کشورهای غربی هستند و مطمئن باشید مدت زمان زیادی نخواهد گذشت که حتی در سازمان بهداشت جهانی قانونی خواهد شد...همانند همجنس گرایی، مرده بازی و حیوان بازی که سرانجام قانونی شده است... یه کم مطالعه کن وکیل آینده تا مجیزگوی غرب سرتاپا گرفتار در فساد نشی
    • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
      1 0
      حرفتون صحیح است. متاسفانه کودک همسری وجود دارد.
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    24 3
    خدایا امام زمان را به داد مظلومان برسان
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    4 11
    طالبان و داعش هم همین حرفها را می زنند.
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    6 0
    کاری به آموزش اونها ندارم اما اینجا بدجوری مشکل داریم.وقتی مدارس آموزش نمیدن پدر و مادرها هم تواین زمینه آگاهی کافی رو ندارن بچه موقع نوجوانی هیچ چی بلد نیست و سو استفاده کنندگان خیلی راحت به نیات پلیدشان میرسن.کاش حداقل آموزش و پروش خودش اقدام به آموزش بچه ها بکنه.
  • FR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    13 3
    استعمارگران در شرایطی که خود و قدرت شیطانی شان را در معرض زوال و سقوط میبینند قصد دارند زندگی روی کره زمین را به نابودی بکشانند
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      0 0
      دقیقا موافقم،با افکار و نظریه های پلیدشون ذات بشر رو نابود کردن و چون روح انسانها با کارهای القا شده از طرف اینا سازگار نیست و داره نابود میشه جوامعشون ، حالا مثلا میخوان به این خزولاتشون جنبه علمی بدن که کمی از درد جامعشون کم بشه،و در کنارش به موازات کشورهای خودشون بقیه جهانم به گند بکشن،زهی خیال باطل.به خدا علمی که غربیها ازش دم میزنن نود درصدش بلفه برای اینکه جهان و ببرن زی سلطه و وادارشون کنن به بهانه علمی بودن تن به خواسته هاشون بدن
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    9 3
    دقیقاً همین کار را دولت قبل میخواست در ایران اجرا کند و متاسفانه واحد سازمانی جهانی بهداشت در ساختمان وزارت بهداشت در کشور خودمان هم فعال است
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    2 19
    به شما چه که کشورهای غربی چه کارهایی با کودکان در مدارس انجام می دهند !! هیچ ربطی به شما نداره. شما اگر ساکت باشید و حرفی نزنید، هیچکس اعتراضی نداره که شما چرا ساکت هستید. این خیلی بده که در مسائل اجتماعی کشور های دیگر سرک بکشیم.
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      0 1
      نکبت این برنامه ها توسط سازمان کثیف به اصطلاح بهداشت جهانی داره اجرا میشه و برای همه ی کشورهای دنیا نسخه پیچیدن باید اجرا کنن پس دهنت رو ببند در ضمن اگر مسائل اجتماعی کشورهای دیگه به ما ربط نداره پس دنیا غلط میکنه و شکر اضافی خورده تو مسائل کشور ما دخالت میکنن !! شرق مرد باش و کامل منتشر کن !
    • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      2 1
      خیلی بدبختی که نمی خواهی بفهمی برای بچه هات چه نقشه ایی کشیدند ،بیچاره سرتو اززیر برف بیرون کن اول اون گوشی رو ازدست بچه ات بگیر بعد زر بزن .
    • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      3 1
      چه متن‌غرااایی!!! ادامه بده حتما میتوانی
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      1 0
      خفه شو بابا گوسفند
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    12 1
    جاهلیت مدرن خدا ازتون نگذره .دردتون چییه؟چه مرض بی درمونی دارین که این کارها رو می کنید چه برنامه ی کثیفی پشت این کارتون پنهانه؟ گرچه هستند از خدا بی خبرانی که ولشون کنند تو ایران از این کارها می کنند خدایا خودت به فریاد برس امین
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    9 0
    مرجع تمام و کمال وزارت بهداشت ایران هم سازمان بیوتروریستی بهداشت جهانی است.
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    11 1
    نادانی جهانی
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    34 0
    مطمئن باشید خداوند رحمان و توانا به این کشور و ملت رحم کرد که دوران منحوس و ذلالت بار دولت بنفش کدخدا پرست به اتمام رسید و امیدواریم به حق خون شهدا خصوصا سردار مظلوم دلها سلیمانی عزیز دیگر در این مرز و بوم شاهد به قدرت رسیدن چنین جریاناتی نباشیم که در غیر اینصورت مطمئن باشید دروس آنچنانی و فساد برانگیز سازمان به اصطلاح بهداشت جهانی منحوس خیلی سریعتر و قاطع تر و بسیط تر در مدارسمان تدریس و اجرا میشد.
  • مهدی IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    7 1
    غرب توسط خودش نابود خواهد شد
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    0 0
    از کسایی که سرخپوست‌ها رو کشتند، در خیلی سرزمین‌های جهان، به زن‌ها و دخترها تجاوز کردند، انتظار دارین اگه بهشون بگن جزوه دستور العمل جنسی بنویسید، چی بنویسند؟ از داعش این جروه ها بعید نبود، چه برسه به این سازندگان داعش که وحشی‌تر و فاسدترند. خدا رو شکر ایرانیم...
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    0 0
    بچه برای آزار گیر نمیارند، دارن به طور عمومی آموزش میدن، یه دهم درصد هم فریب بخورند چندبرابر نیازشونه!!! کار تکراریه: قبلا اگه به یه خانمی میگفتن بیا چندساعت خودتو به من بفروش، قبول نمیکرد، انقدر تبلیغ کردند که عادی بشه و یه عده بیچاره به خاطر پول حاضر بشن... برده‌داری در قرن ۲۱ . انقدر به طور هماهنگ حقوق‌ها رو کم میدن، تا نظام برده‌داری شکل بگیره. اون دختر دیوونه است خودشو بفروشه اگه بتونه با کار و حسابداری و ... هم ماشین بخره هم خونه هم مسافرت ... . کم میدن برای حفظ بالقوه نظام برده‌داری. به همون دخترهای به‌زور فاسد شده هم کم میدن!!! تا دفعات بعد هم بیاد برای اون یا برای دیگر عضو مافیا...
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    8 0
    یک کلیدساز قبلا داشتیم که میخواست موبمو دستورات شیاطین بهداشت جهانی رو تو ایران اجرا کنه که خدا رحم کرد دوره‌اش تموم شد خدا لعنتش کنه
  • jjb IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    9 1
    واقعاً این ها هدف شون اینه که شخصیت و روح بچه ها رو به لجن بکشن. خدا لعنتشون کنه.
  • jjb IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    6 0
    واقعاً این ها هدف شون اینه که شخصیت و روح بچه ها رو به لجن بکشن. خدا لعنتشون کنه.
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    7 1
    این جنایت در حق کودکان هست. عواقب خوبی براشون نخواهد داشت.
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
      1 0
      موافقم.
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    7 1
    اللهم عجل لولیک الفرج و النصر
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    0 0
    انسان وقتی به دنیا می آید انسان نیست. آدمیزاد است. نظام طبیعت تمامی استعدادهای لازم برای انسان شدن در او قرار داده است تا معراج رفتن و کامل شدن. باید نهاد هایی باشد که بتواند استعدادهای این آدمیزاد شکوفا کند یعنی تربیت شود که مهمترین خانواده و تعلیم و تربیت است. اصل تربیت است. درد بی‌تربیتی است. پس اول مردم بايد تربیت شوند بدون آن هیچ قانونی نمی تواند جامعه را اصلاح کند. حتی قانون خدا. کار اصلی پیامبران تربیت بوده نه قانون گذاری. مگر قانون اساسی مشروطه بد بود. نه. چرا شاه و مردم اجرا نکردند. چون مردم و شاه تربیت نداشتند. تربیت. تربیت. تربیت.
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    4 1
    کجا کرد؟ قرارداد ۲۰۳۰ و قرارداد ننگین جدید WHO استقلال رو از هر کشوری میگیره -- لطفآ آگاه سازی کنید
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    1 0
    کجا کار هستید ؟ قرارداد ۲۰۳۰ و قرارداد ننگین جدید استقلال رو از هر کشوری میگیره -- لطفآ آگاه سازی کنید
  • سید IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    0 0
    برید سریع از سازمان بهداشت جهانی واکسن بخرید ، سازمان خیلی خوبی برید ،
  • DE ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    0 0
    آموزش جنسی باعث هشیاری بچه ها می شود که فریب نخورند و بدون آگاهی در دام های جنسی و یا هیجانات نوجوانی نیفتند .
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    0 0
    مشکلی نیست ما خودمان مجلس انقلابی داریم که لایجه ی فمنیستی حمایت از زنان را که ضد اسلام و ضد مردان است تصویب می کند.
  • پرشیا IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    0 0
    در نظم سابق یا همان نظم جاهلیت مدرن: مدل حکومت جهانی پنهانیست و در دست محافل مخفی (فرقه ای) => یعنی همه سازمان‌های با پسوند "جهانی" متعلق به محافل مخفیست. هر سازمان غربی نام جهانی یدک کشیده به معنی شرکت انحصاری الیت پنهان است. همه چیز در راس اهرام فراعنه جاهلیت برده داری مدرن : پنهانیست. تصمیم گیری برای آینده جهان پنهانیست. همه کارهایشان با نفوذ و توطئه علیه جهان همراهست برای تفرقه اندازی و جنگ افروزی و غارت جهان! نام آنرا هم گذاشته اند دموکراسی سکولار! کلمه سکولار هم خیلی مهم است که حتما ذکر شود. چون دریغ از ذره ای معنویت و فرهنگ و شرافت. توحش ناب و دیگر هیچ. اما تا بخواهید لفافه های رنگین و نورانی دارند برای کادو پیچ کردن همان توحش ناب! و جهانیان براستی نیازی نیست خجالت بکشند از نه گفتن به اراذل سیاسی خاندانهای دیکتاتوری پنهان، یعنی دولتهای غرب وحشی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس