«نه» بزرگ بازیکنان فوتبال ساحلی ایران به جریان‌سازی شکست خورده

ملی‌پوشان فوتبال ساحلی ایران این بار اجازه ندادند برخی جوسازی‌ها باعث واکنش بدون منطق آنها پس از قهرمانی در آسیا شود.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران توانست در رقابت‌های قهرمانی آسیا کار بزرگی انجام دهد و قهرمان این رقابت‌ها شود. این قهرمانی از جهات مختلف ارزش زیادی دارد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پیش از این تنها دو بار قهرمان آسیا شده بود و از طرفی سومین قهرمانی در قاره کهن با مربی ایران به دست آمد؛ اما مهمترین نکته و اتفاقی که در این رقابت‌ها رخ داد جشن و پایکوبی ملی‌پوشان فوتبال ساحلی ایران پس از بالا بردن جام قهرمانی بود.

رسانه‌های معاند که تلاش زیادی کردند بازیکنان ایران همچون جام بین قاره‌ای بابت قهرمانی در آسیا خوشحال نباشند، این بار تیرشان به سنگ خورد و نتوانستند به هدفشان دست پیدا کنند.

این رسانه‌ها آنقدر روی عدم خوشحالی ملی‌پوشان کشورمان در موفقیت‌های بین‌المللی تمرکز کرده‌اند که در صفحات اجتماعی خود با ایجاد نظرسنجی‌های فیک و دروغین، ناامیدانه در پی اهداف ننگین‌شان هستند. اما خوشبختانه با فروکش کردن جوسازی‌ها و از همه مهمتر با پایان جوگیری‌ها دیگر خبری از واکنش‌های بدون منطق همان تعداد معدودی از ورزشکاران هم نیست.

ورزشکاران ایران اسلامی بارها ثابت کرده‌اند متعهد به پرچم و مردم کشورمان هستند و برای اعتلای نام ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. اگر هم در این میان برخی اشتباهات صورت گرفت باید آن را به حساب عدم آگاهی‌شان گذاشت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    9 0
    اینا نون به نرخ روز خور هستن . دوباره بلوایی شروع ببینید چه میکنن
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      1 0
      جزاکم الله خیرا دقیقا همیمطور که میفرمایید
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    0 0
    خودشون که تو خیابون میرقصن. نوبت ورزشکارا که میشه میگن باید عزاداری کنن
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    0 0
    مردم اعتراض کردند واکثرا به حق بود اما متاسفانه افرادی مانند اسماعیلیون که پیرو پنافقین بود ومصی خانم که خودش به فحشا کاریش اعتراف کرد باعث ایجاد اختلال در کشور وسود کردن خود و اختلاسگران شدند به امید اینکه افرادی با خصوصیات شهبد باکری وشهید رجایی وبقیه شهدا حاکم تا کشور ایران آباد ومستقل باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس