شانس آخر فتح‌الله زاده برای جلوگیری از یک تراژدی/ اختلاف نظر استقلال و اسپانسر بر سر چیست؟

مدیریت باشگاه استقلال زمان کمی برای جلوگیری از یک تراژدی دارد.

به گزارش مشرق، طولانی شدن تهیه منابع مالی برای پرداخت بدهی استراماچونی، باشگاه استقلال را به روز آخر کشاند و حالا مدیریت باشگاه حتی کمتر از ۲۴ ساعت وقت دارد تا این بدهی سنگین را که حدود ۱۰۰میلیاردتومان است، پرداخت کند.

جلسات مدیران باشگاه استقلال با نهادهای مختلف از حمله شرکت همراه اول تا کنون نتیجه‌ای به همراه نداشته است. البته گفته می‌شود اسپانسر آبی‌ها قصد پرداخت پول را دارد اما دو طرف بر سر زمان واریز پول هنوز به توافق نرسیده‌اند. با توجه به اینکه باشگاه استقلال تنها تا یازدهم فروردین فرصت ارائه تسویه حساب با استراماچونی و پادوانی را دارد، اگر مبلغ مورد نیاز استقلال تا امروز پرداخت شود می‌توان امیدوار بود که ظرف ۴۸ ساعت پیش رو، تاییدیه پرداخت پول به فیفا و AFC ارائه شود اما در غیر این صورت با توجه به زمانبر بودن جا به جایی پول به خاطر شرایط تحریمی، ممکن است باشگاه استقلال نتواند درموعد مقرر، مستندات لازم را برای دریافت مجوز حرفه‌ای ارائه کند و این یعنی خداحافظی آبی‌ها با لیگ قهرمانان آسیا!

با اینحال مدیران باشگاه استقلال در تلاشند که در ساعات باقی مانده امروز بتوانند از طرق مختلف مشکل مالی موجود را برطرف کنند در جلسه روزگذشته، اعضای هیات مدیره راهکارهایی را مدنظر قرار دادند که بر اساس آن‌ها این امیدواری وجود دارد؛ با وجود شرایط پیچیده‌ فعلی تا بعداظهر امروز اخبار خوبی به هواداران استقلال برسد.

برخلاف انتشار برخی اخبار، بدهی‌های دیگری مانند پول سانتاکلارا و شباب الاهلی، مطالبات یامگا و ... فعلا خطری برای باشگاه استقلال ندارند و پرونده آن‌ها به مجوز حرفه‌ای امسال مربوط نیست.

ضمن اینکه بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد همراه اول شرطی برای پرداخت پول و برکناری مدیران باشگاه نداشته است.

باشگاه استقلال پیش از این یکبار با دریافت مجوزهای لازم توانسته بود حدود ۹۰ میلیارد از ۱۲۰ میلیارد سپرده‌ای که در زمان مدیریت قبلی برای دریافت وام در اختیار بانک قرار گرفته بود را برداشت و بدهی استراماچونی را پرداخت کند اما این پول صرف پرداخت مطالبات اعضای تیم شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سعید رضایی تنظیم کننده مشهد IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    2 3
    استقلال قهرمانه لنگپولیس سوم و سپاهان لوله دوم
    • العین IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      3 2
      شیش تا خوردن از العین را کجای دلتون میزارید
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    0 0
    وقتی با مقصرین این فاجعه برخورد نمیشود باید منتظر این تراژدی هم باشیم. استقلال هم حذف خواهد شد و باز هم دستگاه های نظارتی میخوابند تا وقایع بعدی . آقایان یکبار برای همیشه در ورزش به پرونده های خسارت به بیت المال رسیدگی کنید. والله مردم راضی نیستند از جیب آنها مزد به بیگانگان داده شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس