کد خبر 1476232
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
کاهش ۲۳ درصدی تصادفات منجر به فوت

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به کاهش ۲۳ درصدی تصادفات منجر به فوت در روزهای اخیر گفت: مردم عزیز زمان بازگشت از سفر را مدیریت کنند.

به گزارش مشرق، سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور فراجا در حاشیه بازدید رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور و در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته بیش از ۷۳ میلیون خدمت در حوزه شماره گذاری رسیدگی به تصادفات توقیف، رفع توقیف و… ارائه شد.

وی با اشاره به توسعه خدمات پلیس راهور در حوزه الکترونیک اظهار کرد: در سال گذشته بسیاری از خدمات را در قالب هوشمندسازی ارائه دادیم.

هادیانفر با بیان اینکه تقریباً میزان رضایتمندی از خدمات پلیس بیش از ۸۳.۵ درصد است، اذعان کرد: در روز جاری تقریباً محورهای شمالی پر تراکم است و پیش بینی ما این است که از روز یازدهم به ویژه دوازدهم فروردین پیک برگشت شروع خواهد شد.

رئیس پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: در حال حاضر انباشت وسایل نقلیه در استان‌ها و شهرستان‌ها را داریم و استدعا داریم مردم عزیز مدیریت زمان سفر کنند به گونه‌ای که افرادی که زودتر سفر کردند این روزها را زمان بازگشت بگذارند.

وی با اشاره به کاهش ۲۳ درصدی تصادفات منجر به فوت اذعان کرد: در حال حاضر روند تصادفات فوتی کاهشی است.

هادیانفر تصریح کرد: ساعت ۱۲ تا ۸ شب بیشترین تصادفات رخ می‌دهد و اگر مردم عزیز در این ساعات تردد می‌کنند توصیه می‌شود که با سرعت مطمئنه حرکت کنند و حتماً از کمربند ایمنی استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس