کد خبر 1476225
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
هشدار آمریکا به نتانیاهو و مقامات صهیونیست درباره تنش آفرینی

مقامات دولت آمریکا به نخست وزیر رژیم صهیونیستی و نزدیکان او هشدار دادند تا از هر گونه اقدام تحریک آمیز و ایجاد تنش علیه جو بایدن خودداری کنند.

به گزارش مشرق، در پی تشدید تنش‌های لفظی بین رئیس جمهور آمریکا و مقامات رژیم صهیونیستی، مقامات دولت آمریکا به نخست وزیر این رژیم و نزدیکان او هشدار دادند.

بر اساس گزارش رسانه‌های عبری، مقامات آمریکایی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و نزدیکان او هشدار دادند که از هر گونه اقدام تحریک آمیز و ایجاد تنش با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خودداری کنند.

این هشدار در حالی است که نتانیاهو و شماری از مقامات کابینه او از جمله «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، به اظهارات سه شنبه شب بایدن درباره تحولات سرزمین‌های اشغالی واکنش تند نشان دادند.

بنیامین نتانیاهو در واکنش به اظهارات بایدن گفت که اسرائیل دولتی مستقل و دارای حق حاکمیت است و تصمیماتش را بر اساس فشارها از خارج اتخاذ نمی‌کند. «ایتمار بن گویر» هم گفت که بایدن و دولت او باید بدانند که اسرائیل مستقل است و یکی از ستاره‌های پرچم آمریکا نیست.

گفتنی است که رئیس جمهور آمریکا شامگاه سه شنبه در واکنش به بحران در سرزمین‌های اشغالی ضمن ابراز نگرانی شدید از این بحران گفت: امیدواریم که نتانیاهو از طرح اصلاحات قضائی در اسرائیل عقب نشینی کند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    5 0
    خدا را شکر مثل سگ و گربه دشمنانمون به جون هم افتادن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس