کد خبر 1475969
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸
سرقت از خانه صدراعظم آلمان با ماسک هالووین

یک مرد نقاب‌دار با ماسک «هالووین» به منزل مسکونی صدراعظم آلمان دستبرد زد.

به گزارش مشرق، بر اساس گزارش رسانه‌های محلی، یک مرد با نقابی که به نظر می‌رسد، از ماسک‌های قابل استفاده در جشن «هالووین» است، به اقامتگاه اولاف شولتز، صدراعظم آلمان هجوم برد.

دوربین‌های مداربسته در محوطه ملک شخصی شولتز تصویر این مهاجم را ضبط کرده‌اند. در اسکرین‌شات‌هایی که نشریه اشپیگل آلمان منتشر کرده، مرد نقاب‌دار با ماسک هالووین، دستکش، چراغ قوه و یک هودی به چشم می‌خورد که وارد ساختمان محل اقامت شولتز و همسرش در پوتسدام می‌شود.

بر اساس گزارش‌ها، در هنگام ورود سارق، شولتز در خانه نبوده و در یک نشست شرکت داشته است.

سخنگوی پلیس ایالت براندنبرگ گفته است که مظنون از طریق آپارتمان همسایه شولتز وارد خانه وی شده اما پس از آنکه همسایه‌ها به پلیس گزارش سرقت دادند، فرار کرده است. شولتز و همسرش از سال ۲۰۲۱ در این ساختمان اقامت دارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    2 0
    دزده سشوار سر ایشون رو احتمالا سرقت کرده
  • ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    5 0
    مملکتی که خانه صدراعظمش را لخت کنند به درد لای جرز می خورد
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    1 0
    هرکی میخوای باشی باش ولی وقتی میتونن قفلهای درب را باز یا به راحتی با یک پیچگوشتی یا دیلم تخریب کنند هیچچچ امنیتی نداری و جان، مال و ناموست را به دست باد سپردی چون قفل باید ضد دیلم باشه و ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داشته باشه وگرنه باید متتظر باشید در اوج ترس، خفت و خاری به دزدان سلام کنید
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    1 0
    هرکی میخوای باشی باش ولی وقتی میتونن قفلهای درب را باز یا به راحتی با یک پیچگوشتی یا دیلم تخریب کنند هیچچچ امنیتی نداری
  • علی افصحی IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    1 0
    سرقت از منزل صدر اعظم اقتصااد اول اروپا! یک سرقت عادی و معمولی نیست بلکه ییهمهک فاجعه همه جانبه است از عدم امنیت در امنیتی نرین محیط گرفته تا محیط های مردم عادیدر آلمان! این سرقت نشان می دهد در برابر اقدام سارقان هیچ مانعی نمی تواند در آلمان سدی باشد. در آلمان و غرب وحشی و امریکا شیطان بزرگ ، ابتکار عمل دست سارقان و قاتلان و متجاوزان است فلذا همیشه پلیس پس از واقعه در محل حاضر می شود در کشتار مسلحانه حتما عامل کشتار لین کشته شدگان قرار دارد!( کی به کیه! حفظ آبرو غیر از این اقتضا ندارد)! در سرفت پلیس دنبال سارق است حتی اززمنزل فوق امنیتی صدر اعظم باشد! وقتی هانه صدر اعظم نفوذ پذیر است وای به احوال مردم عادی و وای به احوال له له زنان غرب زده فارسی زبان که برای رسیدن به چنین جهنم دره ای نه تنها وطن فروشی که حتی خود فروشی هم می کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس