کد خبر 1475899
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
پرستار قلابی در کهگیلویه به دام افتاد/انگیزه پرستارنما معلوم شد

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از شناسایی و دستگیری یک پرستار قلابی در یکی از بیمارستان‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سید محمد موسوی در جمع خبرنگاران از شناسایی پرستار قلابی در یکی از بیمارستان‌های شهر دهدشت خبر داد و گفت: متهم توسط پلیس دستگیر و از ادامه فعالیتش جلوگیری به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه افزود: ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان متوجه شدند شخصی ناشناس با لباس پرستاری در کنار کادر درمان و بیماران یکی از بیمارستان‌های این شهرستان حضور یافته و با گرفتن عکس آن را در فضای مجازی منتشر می‌کند.

وی بیان کرد: ماموران با هماهنگی قضایی و حراست بیمارستان وارد عمل شدند و شخص مورد نظر را با هویت معلوم شناسایی و دستگیر کردند.

موسوی گفت: متهم فاقد تحصیلات مرتبط با رشته پرستاری بوده و در بازجویی‌های اولیه ضمن ابراز ندامت انگیزه خود از انجام این اقدام ناشایست را جلب توجه و افزایش فالوور در فضای مجازی بیان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به این‌که متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست: برای درمان به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت درمان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • بشار عبدالواحد IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    1 0
    با دیدن پرستارا یک درد به دردای ما اضافه میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس