کد خبر 1475599
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
‌‌‌‌‌‌‌‌‌

رسانه‌های عبری زبان به نقل از یک مسئول گزارش دادند که واشنگتن از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای حضور در کاخ سفید دعوت به عمل نخواهد آورد.

به گزارش مشرق و به نقل از الجزیره، رسانه‌های عبری زبان به نقل از یک مسئول گزارش دادند که واشنگتن به تل آویو ابلاغ کرده که در سایه اعتراضات کنونی در اراضی اشغالی، از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر آمریکا و حضور در کاخ سفید دعوت به عمل نخواهد آمد.

پیش از این، رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی یک پیام هشدار آمیز خطاب به کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم ارسال کرده است.

بر اساس این گزارش، گالانت هشدار داده است که ارتش رژیم صهیونیستی در سایه این اصلاحات قضائی به سمت پرتگاه خطرناکی رانده می‌شود.

در ادامه اعتراض‌های گسترده در فلسطین اشغالی علیه «اصلاحات قضائی» کابینه بنیامین نتانیاهو، که معترضان آن را «کودتای قضائی نتانیاهو» می‌نامند، بخش دیگری از نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی دست به اعتراض زدند.

روز جمعه، شبکه الجزیره به نقل از رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرد افسران و نظامیان «واحد ۸۲۰۰» ارتش رژیم صهیونیستی با امضا طوماری اعلام کردند که دیگر در محل خدمت حاضر نخواهند شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس