کد خبر 1475233
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶
افزایش ۲ هزار تنی پسماند در پایتخت

معاون هماهنگی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: به طور متوسط ۱۵ روز پایانی سال حدود ۶ هزار تن پسماند دریافت کردیم که نسبت به روزهای گذشته ۲ هزار تن افزایش داشتیم.

به گزارش مشرق از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، مهدی هوشیار در خصوص برنامه نظافت پایتخت اعلام کرد: برای رفاه شهروندان و زیبایی پایتخت در ایام نوروز با هماهنگی مناطق ۲۲ گانه، دو روز پایانی هر هفته با تجهیزات کافی برای نظافت، پاکسازی و شستشوی المان‌ها و مبلمان شهری در نظر گرفته شده است.

هوشیار با اشاره به وضعیت نظافت معابر و بزرگراه‌ها عنوان کرد: همانطور که برای نظافت شهر دو روز پایانی هر هفته را در نظر گرفتیم همزمان نظافت معابر اصلی و فرعی شهر و بهبود وضعیت بزرگراه‌ها انجام خواهد شد. همکاران ما به صورت شبانه‌ روزی مشغول فعالیت هستند.

معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند با تاکید بر اینکه حفظ پاکیزگی و زیبایی سطح شهر سبب ایجاد شادی، نشاط و آرامش روحی شهروندان خواهد شد، اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه نقص یا مشکل در حوزه نظافت شهر از طریق سامانه‌های ارتباطی شهرداری تهران مسئولین شهری را مطلع کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در پاسخ به میزان پسماند تولید شده تا پایان بهمن‌ماه اظهار کرد: ورودی پسماند مجتمع پردازش و دفع آراد کوه تا پایان بهمن‌ماه چیزی در حدود چهار هزار و ۵۰۰ تا چهار هزار و ۸۰۰ تن بوده است.

وی بیان کرد: از اوایل اسفند تا پایان اسفندماه ورودی‌ها به تدریج افزایش یافت و در تاریخ ۲۶ اسفند به پنج هزار و ۸۵۰ تن در روز رسید به طور متوسط ۱۵ روز پایانی سال پنج هزار و ۵۰۰ تا پنج هزار و ۸۵۰ تن پسماند دریافت شد.

هوشیار با اشاره به احتساب میزان پسماند کارخانه کوهک بیان کرد: حدود ۸۰۰ تن پسماند در کارخانه کوهک بود، تحت این شرایط تولید پسماند شهر تهران در اسفندماه به ۶ هزار و ۵۰۰ تن افزایش داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    0 0
    بعضی چقدر تهرانی های کم کار و پر پسماند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس