بازگشایی فرودگاه حلب پس از تهاجم رژیم صهیونیستی

وزارت دفاع سوریه بامداد چهارشنبه با تأیید حمله موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه حلب و اطراف آن اعلام کرد که این حمله تلفات جانی به دنبال نداشته است.

به گزارش مشرق از سانا، یک منبع نظامی در وزارت دفاع سوریه گفت که حمله هوایی اسرائیل تنها آسیب های مادی به فرودگاه حلب وارد کرده است.

این مقام نظامی سوری به سانا گفت: حمله موشکی رژیم آپارتاید ساعت ۵۵ و ۰۳ دقیقه بامداد چهارشنبه به وقت محلی از سوی دریای مدیترانه و غرب لاذقیه صورت گرفت و اطراف فرودگاه بین المللی حلب را هدف قرار داد که این مسأله موجب خسارت مادی به فرودگاه شد.

رسانه‌های خبری بامداد چهارشنبه از وقوع انفجارهای پی در پی در مناطق شمال غرب سوریه از جمله حلب و لاذقیه خبر داده بودند.

شبکه العربیه در این باره نوشت که فرودگاه بین‌المللی حلب با چهار موشک هدف قرار گرفته است.

شاهدان عینی هم گفته‌اند، ستون‌هایی از دود را مشاهده کردند که از فرودگاه بلند شد.

تلویزیون سوریه نیز گزارش داد که صدای انفجار در حلب و اطراف آن شنیده شده است.

این دومین حمله این رژیم در دو هفته گذشته است، ۱۶ اسفندماه نیز این فرودگاه هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفت و ضمن وارد آمدن خسارت مادی به این فرودگاه، فعالیت‌های آن نیز به صورت مؤقت، متوّقف شد.

این تجاوزهای هوایی رژیم اسرائیل در حالی است که دولت سوریه بارها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل این حملات را محکوم و خواستار توقف آن شده است.

رژیم صهیونیستی در سال های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ح IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    0 0
    این اصلا مشکلی نداره فقط حمله روسیه به اکراین مشکل داره!! توالت!!
  • علی افصحی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    0 0
    مگر دفاع متقابل از جمله حقوق اساسی دولت های مستقر در نظام حقوق بین الملل امری مسلم و پذیرفته شده نیست؟چرا دولت سوریه اراده ای بر دفاع موشکی از خود ندارد دفع موشک های رژیم صهیونیستی غاصب یک چیز است و پشیمان ساختن این سگ هار استکبار در منطقه چیز دیگری است سوریه یا هر کشور دیگری اگر بیش از یک بار نامه رسمی به سازمان ملل داد و عجز و لابه کردو نتیجه نداد و باردیگر در برابر تهاجم ، تهاجم متقابل انجام نداد، دیگر مورد تهاجم قرار گرفتن عادی می شود تهاجم صهیونیستی چه تلفات داشته و چه نداشته باشد چه خسارت بار آورده و چه بار نیاورد باید اقدام متقابل کرد و سوریه باید تهاجم متقابل انجام دهد.
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    2 0
    خخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس