سقوط سنگ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت : بر اثر سقوط سنگ از ارتفاع در شب گذشته ۲ نفر از مسافران نوروزی در محور کوهستانی کندوان جان باختند.

به گزارش مشرق، مهدی صفایی روز چهارشنبه افزود : حوالی ساعت ۲۲ شب گذشته به علت سقوط سنگ در محدوده ولی آباد به روی خودروی پژو پارس متاسفانه سرنشینان این خودرو که یکی ۱۸ ساله و دیگری سه ساله بودند فوت کردند.

وی اظهار کرد : روز گذشته چندین مورد سقوط سنگ در نقاطی از این مسیر ارتباطی به ویژه ولی آباد و کف هزار چم داشتیم و ضمن آنکه ترافیک پرحجم و برف و باران سبب انسداد این مسیر شده بود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس گفت : برابر آمارها روز گذشته حدود ۴۰ هزار خودرو در مسیر جنوب به شمال از طریق جاده کندوان وارد مازندران و شهرستان چالوس شدند.

صفایی افزود : به علت قرار گرفتن قطعه ۲ آزاد راه محدوده شهرستانک تا پل زنگوله و همچنین تردد خودروها از جاده قدیم کندوان متاسفانه این جاده به طور کامل قفل شد.

وی بیان داشت : برای تخلیه بار ترافیکی و جلوگیری از تهدید جانی ناشی از خطرات سقوط سنگ پی در پی شب گذشته حوالی ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه این مسیر به روی مسافران از شمال به جنوب بسته شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت : با حضور مسوولان کشوری به ویژه جانشین پلیس راه کشور و استان و همچنین راهداری بار ترافیکی در این مسیر تا حوالی ساعت سه بامداد تخلیه شد.

برابر آمار پلیس راه حدود ۴۰۰ دستگاه خودرو به علت انسداد مسیر از شمال به جنوب زمین گیر شده بودند. جاده کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود نیمی از مسیر مربوط به مازندران شهرستان چالوس است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس