کد خبر 1475053
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
شناسایی ۷۴۳ بیمار جدید کرونایی در کشور

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز یکم فروردین ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۶۰ نفر از آنها بستری شدند.

به گزارش مشرق، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۰۹ هزار و ۴۳۲ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۴ هزار و ۷۵۴ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۶۹ هزار و ۵۹ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۸۳ هزار و ۲۴۵ دُز رسید.

از دیروز تا امروز یکم فروردین ماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۶۰ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۸۱ هزار و ۶۰۱ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۱۱۳ رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۴۲ هزار و ۷۴۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۵۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

همچنین تا کنون ۵۵ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۹۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است؛ در حال حاضر ۱۰ شهرستان وضعیت قرمز، ۳۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۹۸ شهر در وضعیت زرد و ۲۰۷ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    0 0
    تو ر خدای که می شناسید این را کنار بگذارد و استقلال مملکت رو در زمینه بهداشت به دست خودمون بگیریم
  • US ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    0 0
    تو ر خدای که می شناسید این بازی WHO را کنار بگذارد و استقلال مملکت رو در زمینه بهداشت به دست خودمون بگیریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس