کد خبر 1474843
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
تعداد جانباختگان تصادفات نوروزی به ۱۹۷ نفر رسید

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اعلام کرد: تعداد جانباحتگان تصادفات نوروزی به ۱۹۷ نفر رسید.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد شیرانی روز دوشنبه در تشریح آخرین وضعیت طرح ترافیکی نوروزی به خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۴ اسفند ماه با شروع طرح نوروزی تا پایان روز ۲۸ اسفند شاهد مرگ ۱۹۷ نفر بر اثر تصادفات رانندگی بودیم. طی این مدت ۲۵ هزار و ۲۹۴ مورد تصادف وسایل نقلیه در سراسر کشور ثبت شد که از این تعداد سه هزار و ۹۲۲ مورد جرحی بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تعداد مجروحان حوادث رانندگی را پنج هزار و ۲۰۱ نفر عنوان کرد و گفت: خراسان رضوی، کرمان و فارس بیشترین میزان تصادفات را داشتند.

به گفته سرهنگ شیرانی، استان‌های اصفهان و سیستان بلوچستان نیز از مناطق پر تصادف کشور طی این ایام بودند.

افزایش ۲۲ درصدی سفرهای بین استانی

وی با اشاره به افزایش ۲۲ درصدی سفرهای بین استانی از ابتدای طرح نوروزی گفت: استان‌های تهران، مازندران، فارس و البرز به ترتیب بیشترین میزان تردد را ثبت کردند.

سرهنگ شیرانی کمترین تعداد تردد جاده‌ای را نیز مربوط به استان‌های کرمان، ایلام و خراسان جنوبی اعلام کرد.

ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا به تشریح وضعیت جاده‌ای کشور پرداخت و گفت: در حال حاضر تردد از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع می‌باشد.

به گفته سرهنگ شیرانی، ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده گچسر و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه مشاهده می‌شود.

وی همچنین ترافیک در آزادراه تهران – شمال حدفاصل تالون تا انتهای مسیر و در محور هراز حدفاصل آبعلی تا امام‌زاده هاشم و حدفاصل پلور تا آب اسک و محدوده بایجان را سنگین گزارش کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ترافیک در آزادراه قزوین – رشت محدوده‌های شیرین سو، منجیل و رودبار را نیمه سنگین اعلام کرد و گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا هشتگرد و محدوده‌های آبیک، تازه‌آباد و حدفاصل شهرک کاسپین تا زیباشهر و همچنین در آزادراه تهران – قم محدوده عوارضی و فرودگاه هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    0 0
    هنوز سال نو نشده و باز تکرار خبرهای بد و بی تفاوتی مسئولین ذیربط و صدمات و لطمات روحی و جدی به خانواده ها و صدها میلیون خسارات مادی
  • عبدالله IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    0 0
    هر چقدر فساد و گناه بیشتر ، تصادف و مرگ و میر هم بیشتر ؛ امّا متأسّفانه هیچ کس حتّی مسئولین هم به اثر گناه و معصیت در سوانح اشاره ای نمی کنند!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس