کد خبر 1474841
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
آنچلوتی: حق داریم به گل مردود مشکوک باشیم

کارلو آنچلوتی در پایان ال‌کلاسیکو به گل مردود دقیقه ۸۱ مارکو آسنسیو اعتراض داشت و گفت که آفساید واضح نبود. او تاکید داشت که صحنه مشکوک بود.

به گزارش مشرق، در آخرین و مهمترین بازی هفته ۲۶ لالیگا و در چهارمین ال‌کلاسیکوی فصل، در ورزشگاه نوکمپ تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با وجود پیش افتادن رئالی‌ها از میزبان خود در نهایت با نتیجه ۲-۱ به سود بارسلونا خاتمه یافت.

گل به خودی رونالد آرائوخو مدافع بارسایی‌ها در دقیقه ۹ باعث پیش افتادن میهمان مادریدی شد، هرچند شاگردان کارلو آنچلوتی نتوانستند تا پایان نیمه اول از برتری‌شان محافظت کنند و درست در آخرین دقیقه این نیمه دروازه‌شان توسط سرخی روبرتو باز شد.

رئال مادرید می‌توانست برنده بازی باشد اگر گل دقیقه ۸۱ مارکو آسنسیو توسط VAR مردود اعلام نمی‌شد، اما این اتفاق رخ داد تا بارسا در بازی بماند. فرامک کسیه، بازیکنی که در دقیقه ۷۷ به جای سرخی روبرتو به میدان رفت، در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده با پاس الکس بالده روی حرکت تماشایی روبرت لواندوفسکی گل برتری بارسلونای صدرنشین را به ثمر رساند.

کارلو آنچلوتی در پایان بازی گفت:«بازی خوبی انجام دادیم و حقمان برد بود. بازی را هم برده بودیم اما گل آسنسیو مردود اعلام شد در حالی که برای من جای تردید دارد. باختیم ولی اطمینان دارم که می توانیم فصل را خوب تمام کنیم.»

کارلتو ادامه داد:«هم ما و هم بارسا روی بازی کنترل داشتیم. بازی تقریبا برابر بود. در این بازی ها جزئیات تعیین کننده هستند. مثلا در مورد گل مردود آسنسیو شما ۱۰۰ درصد مطمئنید او در آفساید بود؟ من که اینطور فکر نمی کنم. صحنه اصلا واضح نیست. حق داریم که به مردود شدن گل اعتراض کنیم و مشکوک باشیم. در جام جهانی آفسایدها به کمک تکنولوژی متفاوتی که وجود داشت، واضح بود اما اینجا اینطور نیست.»

مربی ایتالیایی در پایان گفت:«در دقایق پایانی ریسکی بازی کردیم و روی یک ضدحمله به ما گل زدند. کار سخت شده ولی ما تا زمانی که شانس داشته باشیم، می جنگیم. غمگینیم ولی روحیه تیم برای ادامه فصل مثبت است. ما برای همه چیز مبارزه می کنیم. اگر همین بازی امشب را تکرار کنیم، در پایان فصل حداقل یک جام می بریم.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس