تکلیف فرهاد مجیدی برای فصل آینده مشخص شد

نایب رئیس باشگاه اتحاد کلبا پس از تساوی جنجالی این تیم برابر الوصل و اخراج فرهاد مجیدی درباره آینده این مربی ایرانی شفاف‌سازی کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال اتحاد کلبا در چارچوب هفته بیستم لیگ ادنوک امارات شب گذشته به مصاف الوصل رفت که این بازی با نتیجه تساوی ۱ - ۱ تمام شد.

کلبا با هدایت فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی خود ابتدا از الوصل پیش افتاد اما در دقیقه ۱۰ داور یک پنالتی برای الوصل گرفت. این ضربه پنالتی ابتدا توسط دروازه بان کلبا مهار شد اما داور رای به تکرار ضربه پنالتی داد.

در حالی که به نظر نمی‌رسید اتفاق خاصی برای تکرار پنالتی رخ داده باشد، فرهاد مجیدی به تصمیم داور معترض شد که در نهایت با دریافت کارت قرمز از روی نیمکت اخراج شد.

در ادامه بازیکنان الوصل تکرار ضربه پنالتی را به گل تبدیل کردند تا بازی به تساوی کشیده بشود. مجیدی که از داور عصبانی بود، در کنار زمین با عوامل مسابقه جر و بحث و سپس نیمکت تیمش را ترک کرد.

تکلیف فرهاد مجیدی برای فصل آینده مشخص شد
فرهاد مجیدی پس از اخراج در حال صحبت با مسئولان برگزاری مسابقه

هرچند که در وقت‌های اضافه نیمه دوم تیم اتحاد کلبا این فرصت را داشت که با یک ضربه پنالتی به برتری برسد اما این پنالتی توسط شاگردان فرهاد مجیدی هدر رفت تا کلبایی ها به کسب تنها یک امتیاز اکتفا کنند.

با این تساوی، تیم اتحاد کلبا با ۲۶ امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند. با این حال «محمد مطر» نایب رئیس باشگاه اتحاد از شرایط این تیم و عملکرد فرهاد مجیدی دفاع کرد و خبر داد که این مربی ایرانی فصل آینده هم به احتمال زیاد به کارش در این تیم ادامه خواهد داد.

مطر ابتدا از داوری بازی با الوصل انتقاد کرد و گفت: با تصمیم داور برای تکرار ضربه پنالتی مورد ظلم قرار گرفتیم و داور عملکرد ناموفقی داشت.

وی سپس از شرایط و نتایجی که اتحاد در این فصل کسب کرده، اظهار رضایت کرد و گفت: از عملکرد و سطح تیم راضی هستیم. ان شاءالله در مسابقات بعدی بهتر می‌شویم.

نایب رئیس باشگاه اتحاد کلبا در ادامه از فرهاد مجیدی و عملکردش در نخستین فصل حضور در لیگ امارات تمجید کرد و در پاسخ به این سئوال که آیا این مربی فصل آینده هم در اتحاد باقی می‌ماند؟ گفت: ان شا ءالله. او به احتمال ۹۹ درصد در تیم می‌ماند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان CH ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    1 0
    حتما بماند همان خراب شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس