۵

ایران خودرو دیزل با تولید ۱۸۰۵۰ دستگاه انوع محصول تجاری در سال ۱۴۰۱، موفق شد رکورد تولید سالانه تاریخ خود که مربوط به سال ۱۳۸۷ بود را پشت سر بگذارد.

ایکوپرس- مدیرعامل ایران خودرو دیزل با اعلام این خبر افزود: به همت مجموعه کارکنان این شرکت، در روز ۲۵ اسفندماه سال ۱۴۰۱ موفق به دستیابی به رکورد تولید سالانه ۱۸۰۵۰ دستگاه شدیم تا به این ترتیب علاوه بر ثبت رکورد تولید سالانه جدید در تاریخ ایران خودرو دیزل، رشد بیش از دو و نیم برابری تولید را نسبت به تولید ۷۰۰۷ دستگاهی سال گذشته رقم بزنیم.

جواد توسلی‌مهر تصریح کرد: ۱۸۰۵۰ دستگاه محصول تولید شده در سال ۱۴۰۱ شامل تولید ۷۴۸۴ دستگاه انواع کامیون باری و کمپرسی، ۵۷۱۱ دستگاه انواع کامیون کشنده، ۳۰۰ دستگاه کامیونت، ۷۶۹ دستگاه انواع اتوبوس و مینی‌بوس، ۱۹۵۵ دستگاه ون و ۱۸۳۱ دستگاه وانت پیکاپ است که با تولید آن ها توانستیم رکورد قبلی که مربوط به سال ۱۳۸۷ و به تعداد ۱۸۰۲۵ دستگاه و البته شامل تولید محصولات CBU بود را پشت سر بگذاریم.

توسلی‌مهر خاطرنشان کرد: با این آمار تولید، شرکت ایران خودرو دیزل موفق شده رکوردهای دیگری را نیز به ثبت برساند که شامل رکورد تولید کامیون کشنده، انواع کامیون باری و کمپرسی، تولید ون و رکورد تولید وانت پیکاپ است.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل همچنین با اشاره به ثبت رکورد فروش اینترنتی در طرح فروش اخیر این شرکت، از ثبت رکوردهای جدید در حوزه فروش نیز خبر داد و اعلام کرد: در سال ۱۴۰۱ شاهد تحویل ۱۵۳۷۲ دستگاه تا به امروز بوده‌ایم که با توجه به ایام باقی مانده تا پایان سال این رقم به بیش از ۱۶ هزار دستگاه خواهد رسید و در عین حال در سال ۱۴۰۱ شاهد ثبت رکورد تحویل روزانه بیش از ۱۹۰ دستگاه و رکورد تحویل ماهانه بیش از دوهزار دستگاه نیز بوده‌ایم.

وی ادامه داد: شکستن رکورد تولید تاریخ این شرکت در حالی رخ داده است که رکورد تولید سال گذشته این شرکت که شامل ۷۰۰۷ دستگاه بود، در شهریور ماه امسال شکسته شد و در آذرماه نیز شاهد شکستن دوباره رکورد تولید ماهانه این شرکت بودیم که با تولید ۲۰۱۵ دستگاه، رکورد تولید ماهانه قبلی که مربوط به شهریورماه امسال بود را پشت سر گذاشتیم.

توسلی‌مهر با اشاره به این که ایران خودرو دیزل با توجه به گزارش‌های منتشر شده در بازار سهام از زیان‌ده‌ترین شرکت خودروساز تجاری کشور، به سودده‌ترین آن‌ها در سال ۱۴۰۱ تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه تولید ۳۹ هزار و ۵۰۰ دستگاهی سال ۱۴۰۲ و تامین و تدارک و برنامه‌ریزی انجام شده به فصل الهی و همت مجدانه مجموعه کارکنان، به طور جدی به دنبال محقق کردن این هدف و شکستن رکورد تولید سال ۱۴۰۱ در سال جدید خواهیم بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس