نامه سرگشاده ۲۵۰ افسر بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی به نتانیاهو

ده‌ها نظامی و افسر بلند پایه ارتش رژیم صهیونیستی در نامه‌ای سرگشاده به بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم، او و کابینه‌اش را به نابودی امنیت صهیونیست‌ها متهم کرده‌اند.

به گزارش مشرق، روزنامه «معاریو» روز شنبه اعلام کرد که ۲۵۰ افسر و نظامی با درجه سرهنگی و بالاتر دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را به دروغگویی و نابودی امنیت صهیونیست ها متهم کردند.

این نظامیان که شامل سفرای سابق، کارمندان دستگاه های امنیتی و نظامی و اعضای «فرماندهان امنیت اسرائیل» هستند با انتشار نامه‌ای سرگشاده، نتانیاهو و کابینه اش را متهم کردند که «به امنیت اسرائیل آسیب زده است و تنفر، وحشت، دروغگویی و اختلاف افکنی و دو دستگی را در میان صهیونیست ها حکمفرما کرده است».

تصمیم کابینه نتانیاهو برای تغییرات در نظام قضایی رژیم صهیونیستی و نیز جنجال درباره اعطای اختیارات امنیتی به «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی و «بتسلئیل سموتریچ» وزیر دارایی و رهبر افراطی حزب «صهیونیسم مذهبی»، هم اکنون به محور تنش‌های سیاسی و اختلاف نظرها بین ائتلاف حاکم و جناح اپوزیسیون منجر شده است.

در هفته‌های گذشته، ده‌ها شهر از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا صحنه تظاهرات علیه کابینه راست افراطی نتانیاهو بوده است.

شنبه و دوشنبه شب هفته گذشته نیز هزاران نفر برای هفتمین هفته در تل آویو و سایر شهرهای فلسطین اشغالی علیه کابینه نتانیاهو تظاهرات کردند.

سران اپوزیسیون رژیم صهیونیستی هدف کابینه نتانیاهو برای تغییرات در نظام قضایی را تضعیف آن و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    0 0
    انشاالله که اوضاعشان هر روز بدتر از قبل شود و به زودی منطقه از شر این غده سرطانی راحت شود
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    0 0
    خونه مردم رو خراب می کنی؟ تازه اولشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس