کد خبر 1474338
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

هزینه یک پنل پیامکی چقدر می‌شود؟

در سال‌های اخیر استفاده از پیامک برای انجام تبلیغات و بازاریابی به‌شدت گسترش پیدا کرده است. زیرا نتایج بررسی‌های نشان می‌دهد که ارسال اس ام اس انبوه باعث بیشتر شدن میزان فروش و افزایش بازدهی کسب‌وکارها شده است. اما سوال اینجاست که آیا خرید پنل پیامکی از نظر اقتصادی به‌صرفه هست یا نه؟!

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که هزینه تبلیغات پیامکی از دو عامل ناشی می‌شود که یکی از آن‌ها هزینه خرید پنل و دیگری هزینه و تعرفه ارسال پیامک است. به عبارت دیگر، شرکت ارائه دهنده پنل SMS، برای پشتیبانی، نگه‌داری و توسعه امکانات آن، هزینه‌ای را از شما دریافت خواهد کرد و هزینه ارسال پیامک به‌صورت جداگانه محاسبه می‌شود.

البته برخی از شرکت‌ها نیز پنل خود را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند که اصلاً قابل اعتماد نیستند! زیرا این شرکت‌ها تعرفه ارسال پیامک را افزایش می‌دهند تا هزینه پنل جبران شود؛ علاوه‌بر آن، امکانات و سرعت ارسال پیامک در این پنل ها به شدت ضعیف است. بنابراین، برای خرید پنل به دنبال شرکت‌های معتبر باشید. برای آشنایی بیشتر با هزینه پنل پیامکی می‌توانید به این مقاله نیز مراجعه کنید.

ما در این مقاله قرار است کمی در مورد هزینه‌های پنل پیامکی صحبت کرده و در آخر نیز یک پنل پیامک معتبر را به شما معرفی کنیم؛ پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

هزینه پنل‌ پیامکی به چه عواملی بستگی دارد؟

همان‌طور که گفتیم، برای استفاده از پنل های ارسال انبوه اس ام اس باید هزینه‌ای را پرداخت کنید که این هزینه بر اساس قابلیت‌ها و امکانات پنل تعیین می‌شود. برخی از عوامل تاثیرگذار روی قیمت پنل پیامکی شامل موارد زیر است:

1- امکانات اولیه پنل پیامکی

اولین پارامتر مهم در قیمت‌گذاری پنل پیامکی، امکانات اولیه آن است. به‌عنوان مثال، این سامانه ها باید قابلیت ارسال تکی و انبوه پیامک را داشته باشند و بتوانند پیامک های ارسال شده را گزارش کنند. علاوه‌برآن، بازگشت هزینه پیامک های ناموفق نیز جزء امکانات اولیه پنل های پیامکی معتبر است.

2- قابلیت‌های هدف‌گیری مخاطب و جذب مشتری

برخی از سامانه‌ های ارسال پیامک آنقدر پیشرفته شده‌اند که قابلیت ارسال پیامک بر اساس منطقه جغرافیایی، نوع شغل و جنسیت را دارند. به همین دلیل، هدف‌گیری مخاطب و جذب مشتری با دقت بیشتری انجام می‌شود. بنابراین می‌توان انتظار داشت که قیمت بالاتری نیز داشته باشند.

هزینه یک پنل پیامکی چقدر می‌شود؟

3- قابلیت‌های تعامل با مشتری

یکی از نکات ضروری برای انجام تبلیغات پیامکی، نحوه تعامل با مشتری است. به عبارت دیگر، برای حفظ مشتری باید با او تعامل داشت و رابطه‌ای دوستانه برقرار کرد. به همین منظور، برخی از پنل های پیامکی دارای قابلیت‌های تعامل با مشتری هستند و هزینه آن‌ها نیز بالاتر است. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به ارسال پیامک‌ تبریک تولد، ارسال پیامک زمان‌دار، برگزاری مسابقه پیامکی و انجام نظرسنجی‌های مختلف اشاره کرد.

4- قابلیت ارسال پیامک صوتی

پیامک های صوتی نیز می‌توانند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشند و بازاریابی پیامکی را دچار تحول کنند. اما در عوض هزینه بیشتری برای خرید این پنل ها باید پرداخت کرد. معمولاً سامانه های معتبر ارسال اس ام اس دارای قابلیت پیامک صوتی نیز هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

5- قابلیت وب سرویس یا اتصال پنل به وب‌سایت

اگر دارای یک وب‌سایت فروشگاهی و یا اپلیکیشن هستید، باید از پنل هایی استفاده کنید که قابلیت وب سرویس را داشته باشند. شما با استفاده از وب سرویس می‌توانید پنل پیامکی خود را به وب سایت یا اپلیکیشن متصل کرده و ارسال پیام را از آن طریق انجام دهید.

به‌عنوان مثال، کد فعال‌سازی، کد احراز هویت، کد ثبت نام در سایت، پیامک ثبت سفارش، پیامک ورود به اپلیکیشن و بسیاری دیگر از پیام‌ها را با کمک وب سرویس می‌توانید به راحتی ارسال کنید. البته پنل هایی که قابلیت وب سرویس را دارند، هزینه بیشتری نیز خواهند داشت.

6- نحوه پشتیبانی پنل

اگر یک پنل پیامکی، پشتیبانی 24 ساعته داشته باشد، هزینه خرید آن نیز بالاتر خواهد بود. اما تجربه نشان داده است که در فرایند ارسال پیامک انبوه، ممکن است مشکلاتی در طی شبانه‌روز ایجاد شود که برای حل آن باید یک پشتیبانی قوی وجود داشته باشد. بنابراین اگر می‌خواهید تبلیغات پیامکی را بدون مشکل انجام دهید، به دنبال پنل هایی باشید که پشتیبانی 24 ساعته دارند.

7- داشتن خطوط عمومی و اختصاصی

سرشماره‌ها و خطوط مختلفی برای ارسال انبوه SMS مورد استفاده قرار می‌گیرند که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های مخصوص به خود هستند. سرشماره‌های عمومی تنها برای ارسال پیام کاربرد دارند اما با سرشماره‌های اختصاصی می‌توان پیامک مشتریان را نیز دریافت کرد. بنابراین، پنل های دارای خطوط اختصاصی، اغلب هزینه بیشتری داشته و تعامل با مخاطب در آن‌ها بهتر انجام می‌شود.

هزینه یک پنل پیامکی چقدر می‌شود؟

8- تعرفه‌ی ارسال پیامک

همان‌طور که گفتیم، علاوه‌بر هزینه خرید پنل، باید هزینه ارسال پیامک نیز پرداخت شود. در حقیقت، پنل های ارسال پیامک بر اساس سرعت ارسال و قابلیت‌های پنل دارای تعرفه متفاوتی هستند که این تعرفه روی قیمت نهایی پنل اثرگذار است. بنابراین برای خرید یک سامانه مناسب بهتر است به میزان تعرفه ارسال آن توجه داشته باشیم.

اکنون که با عوامل تاثیرگذار روی هزینه پنل پیامکی آشنا شدیم، بهتر است به دنبال یک پنل پیامک معتبر باشیم؛ در بخش بعدی یکی از همین پنل ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

ملی پیامک؛ ارائه‌دهنده پنل پیامکی با هزینه مناسب!

ملی پیامک یک سامانه پیامکی معتبر و پیشرفته است که برای ارسال انبوه اس ام اس مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از پنل های ملی پیامک می‌توانید کسب‌وکار خود را به مخاطبان معرفی کرده و بازدهی فروش خود را به‌طور قابل ملاحظه‌ای افزایش دهید. علاوه‌بر آن، امکان تعامل بیشتر با مشتری نیز از طریق پنل های ملی پیامک فراهم شده است.

از جمله ویژگی‌های ملی پیامک می‌توان به بانک شماره جامع و به‌روز، خطوط عمومی و اختصاصی، قابلیت وب سرویس و قابلیت ارسال پیامک از طریق کد پستی، جنسیت و سن اشاره کرد. علاوه‌بر آن، پشتیبانی ملی پیامک به‌صورت 24 ساعته است و بازگشت وجه در صورت عدم رضایت نیز تضمین شده است.

در آخر، باید بگوییم که پنل های ملی پیامک به چهار گروه پنل پایه، پنل اقتصادی، پنل شرکتی و پنل تجاری تقسیم می‌شود که هزینه و امکانات هر کدام از آن‌ها متفاوت است. برای اطلاع بیشتر از هزینه پنل ها می‌توانید وارد سایت ملی پیامک به آدرس https://www.melipayamak.com/price شده و سوالات خود را از کارشناسان مربوطه بپرسید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس