پای دهه هشتادی‌ها به تیم ملی باز شد

در لیست جدید تیم ملی چند بازیکن جوان مشاهده می شوند که نشان از آغاز جوانگرایی در این تیم دارد.

به گزارش مشرق، اهالی فوتبال هنوز فراموش نکرده اند که بعد از اعلام لیست نهایی تیم ملی در جام جهانی قطر خیلی ها نسبت به بالا بودن میانگین سنی بازیکنان ایران انتقاد کردند. تیم ایران از نظر میانگین سنی مسن ترین تیم جام جهانی لقب گرفت.

بعد از حذف ایران از جام جهانی بسیار از کارشناسان در نظرات خود به الزام برای جوانگرایی پرداختند و حالا امیر قلعه نویی در بدو ورود به نظر می رسد در حال انجام این ماموریت ماجراجویانه است.

سرمربی ایران نام ۳ بازیکن دهه هشتادی را در لیست مدعوین به تیم ملی قرارداده است. محمدامین حزباوی بازیکن متولد ۸۲ فولاد که در جام ملت های جوانان آسیا هم در ترکیب ایران خوش درخشید جوان ترین چهره این لیست است. محمدحسین اسلامی بازیکن متولد ۸۰ ذوب آهن دیگر بازیکن جوانی است که در لیست تیم ملی قرار گرفته است. همچنین امیرحسین حسین زاده هم که برخلاف انتظارات برخی از کارشناسان در لیست ایران قرار نداشت، به عنوان یک لژیونر متولد ۷۹ به تیم ملی دعوت شده است.

نکته قابل توجه این است که سامان فلاح مدافع متولد ۸۰ پیکان هم در لیست تیم ملی بود اما با توجه به سانحه تصادفی که برای او پیش آمد فعلا زیر نظر پزشکان است اما با اعلام قلعه نویی در ماتریس تیم ملی حضور دارد و بعد از بهبودی به اردو اضافه می شود.

ضمن اینکه محمد عمری بازیکن متولد ۷۸ پرسپولیس هم دیگر بازیکنی است که قلعه نویی او را زیر نظر دارد و به علت مصدومیت در لیست اولیه اردوی فروردین ماه قرار نگرفته است.

عملیات جوانگرایی در تیم ملی آرام آرام جلو می رود. قلعه نویی با اضافه کردن دهه هشتادی ها به نفرات اصلی خود سعی دارد تیمی متشکل از جوانان و باتجربه ها بسازد و برای جام ملت های آسیا آماده کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس