کد خبر 1474113
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
زلزله ۴.۷ ریشتری در ولایت تخار افغانستان

مراکز لرزه نگاری از وقوع زمین‌لرزه در مرز ایران و عراق خبر دادند. به گفته رسانه‌های عراقی، این زمین‌لرزه در استان‌های اربیل، کرکوک و السلیمانیه حس شده است.

به گزارش مشرق، بر اساس گزارشات رسیدە؛ زلزلە نسبتا شدیدی غرب کشور را لرزاند.

مراکز لرزه نگاری از وقوع زمین‌لرزه در مرز ایران و عراق خبر دادند. به گفته رسانه‌های عراقی، این زمین‌لرزه در استان‌های اربیل، کرکوک و السلیمانیه حس شده است.

مسئول شبکه لرزه نگاری استان کرمانشاه در این باره گفت: احساس لرزش در بخش هایی از استان ناشی از زلزله حلبچه در کشور عراق بوده است.

به گفته فرهاد فروزی، این زمین لرزه در عمق ۷ کیلومتری در ساعت ۲۲:۰۲ امروز به وقوع پیوست که در استان کرمانشاه هم احساس شد.

محمدباقر محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگاران در کرمانشاه، از آماده‌باش تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر کرمانشاه در پی زلزله ۵ ریشتری حلبچه خبر داد.

وی اظهار کرد: در پی زلزله ۵ ریشتری به مرکزیت حلبچه تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به حالت آماده باش درآمدند و اعلام وضعیت زرد شد.

وی با بیان اینکه این زلزله در شهرستان پاوه به شدت احساس شده است، افزود: براساس ارزیابی‌های اولیه تاکنون هیچگونه خسارتی اعلام نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، از عموم مردم خواست تا ضمن حفظ خونسردی اخبار و اطلاعات را از منابع معتبر دریافت کنند.

این زلزلە با شدت و ضعف در استان‌های کردستان، کرمانشاه و همدان احساس شدە است.

شدت این زمین‌لرزه ۵/۲ ریشتر پیش‌بینی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    8 15
    اسراییل میگه بمباران کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس