کد خبر 1473820
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
گوشی

مشخصات لو رفته گوشی پوکو F۵ پرو – Poco F۵ Pro حاکی از ظهور یک قاتل پرچمدار واقعی در سال ۲۰۲۳ هستند. این گوشی به‌زودی رونمایی خواهد شد.

به گزارش مشرق، شیائومی به‌تازگی از سری گوشی های ردمی K۶۰ خود در نسخه‌های مختلف رونمایی کرده است. این گوشی‌های فوق‌العاده البته تنها مخصوص بازار چین هستند و شیائومی در صدد این است که آن‌ها را در بازارهای جهانی هم عرضه کند.

همان‌طور که انتظار می‌رود، گوشی‌های پریمیوم ردمی K تحت برند پوکو اف در نقاط مختلف دنیا عرضه می‌شوند.‌

به‌تازگی اطلاعاتی جدید از دو گوشی پوکو اف ۵ و پوکو اف ۵ پرو منتشر شده که مشخصات فنی این دو را به‌طور کامل افشا می‌کند. بر خلاف سال‌های گذشته، امسال شیائومی از نسخه Pro از سری Poco F نیز در کنار مدل استاندارد رونمایی خواهد کرد.‌

مشخصات گوشی پوکو F۵ پرو لو رفت

مشخصات پوکو F۵ پرو؛ قاتل پرچمداران سال ۲۰۲۳

بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده، گوشی پوکو اف ۵ پرو از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام بهره خواهد برد. این تراشه، پای ثابت پرچمداران و قاتلان پرچمدار در سال ۲۰۲۲ بوده و در گوشی‌های قدرتمندی مثل وان پلاس ۱۱R و ریلمی GT۳ به کار رفته است.

در کنار این تراشه قدرتمند، اطلاعات لو رفته همچنین حاکی از تجهیز Poco F۵ Pro به صفحه نمایش‌های اولد ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۲K و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز هستند.

این گوشی همچنین در دو ظرفیت رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی روانه بازار شده و به رابط کاربری MIUI ۱۴ بر پایه اندروید ۱۳ مجهز خواهد بود.

در بخش دوربین، گوشی پوکو F۵ پرو همچنین به یک ماژول سه‌گانه در پشت مجهز خواهد بود. حسگر اصلی این گوشی ۶۴ مگاپیکسلی بوده از لرزشگیر نوری بهره خواهد برد. البته نمی‌توان انتظار قابلیت‌های عجیب و غریب و پریمیومی مثل بزرگنمایی چشمگیر یا قابلیت‌های عکسبرداری پیشرفته را از این دوربین داشت.

همچنین در کنار این حسگر اصلی هم یک دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی در کنار یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو به کار خواهند رفت. بعلاوه، دوربین سلفی این گوشی هم ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

مشخصات گوشی پوکو F۵ پرو لو رفت

از دیگر مشخصات پوکو F۵ پرو هم می‌توان به یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که با توان ۶۷ وات شارژ می‌شود.

این دستگاه همچنین از اسپیکرهای استریو هم بهره برده و حسگر اثر انگشت آن به‌جای این که در زیر صفحه نمایش قرار داشته باشد، در قسمت کناری قاب آن قرار گرفته است.

با در نظر گرفتن این که گوشی Poco F۵ Pro در حقیقت همان گوشی ردمی K۶۰ خواهد بود، باید توجه کرد که دو گوشی ردمی K۶۰E و ردمی K۶۰ پرو نیز در بازار چین عرضه شده‌اند. انتظار می‌رود گوشی Redmi K۶۰E تحت نام Poco F۵ در بازارهای جهانی عرضه شود، در حالی که Redmi K۶۰ Pro احتمالا در انحصار بازار چین باقی خواهد ماند.

منبع:گجت نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس