کد خبر 1473637
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸
باران

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی امروز با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در برخی استان ها شاهد بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق خواهیم بود.

به گزارش مشرق، امروز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در استان‌ها آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان خوزستان، همدان، زنجان، غرب چهارمحال و بختیاری کهگیلویه و بویراحمد و شمال بوشهر بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق در نواحی مستعد تگرگ و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

بیشینه شدت بارش در استان‌های خوزستان لرستان و ایلام انتظار می‌رود. همچنین امروز در بخش‌هایی از ارتفاعات و دامنه‌های البرز سواحل دریای خزر، کرمان و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.

پنجشنبه در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب جنوب غرب، سواحل دریای خزر ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های قزوین البرز، تهران و سمنان سامانه بارشی فعالیت خواهد داشت و در بخش‌هایی از مرکز شرق و شمال شرق کشور بارش پراکنده انتظار می‌رود.

جمعه در مناطقی از شمال غرب سواحل شرقی دریای خزر و نوار شرقی کشور و شنبه در ارتفاعات کرمان و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، یکشنبه با ورود سامانه بارشی دیگری در شمال غرب و غرب کشور بارش آغاز خواهد شد.

گفتنی‌است امروز در نواحی شرق و جنوب شرق و پنجشنبه در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب به تدریج مرکز شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعات روز افزایش سرعت وزش باد و در مناطق مستعد گردوخاک انتظار می‌رود.

امروز دریای خزر و دریای عمان مواج خواهند بود. همچنین از بعد از ظهر پنجشنبه تا یکشنبه نیمه شرقی خلیج فارس به تدریج تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش بینی می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس