عکس/ لحظه تحویل سال ۱۴۰۱ - بهشت زهرا (س)

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران اظهار داشت: ترویج فرهنگ جبهه، جنگ و شهادت آنطور که باید و شاید صورت نگرفته، به همین دلیل تمام تلاش ما در راستای ترویج این فرهنگ است.

به گزارش مشرق؛ برنامه «رویداد» به مناسبت روز شهید و شهادت با اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفتگو کرد.

کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران یکی از دغدغه های خود را مسائل فرهنگی بنیاد و ترویج فرهنگ جبهه و جنگ و شهادت دانست و گفت: معاونت فرهنگی بخش هایی مختلفی وجود دارد که ۳۲هزار دانشجو در دانشگاه ها تحصیل می کنند و دانش آموزانی که این مباحث را دنبال می کنند همچنین در حیطه فیلم و نویسندگی نیز بخش هایی تخصص یافته و علاوه بر آن کتاب هایی که در سال تدوین خواهد شد.

وی افزود: خاطره نگاری نیز یکی دیگر از بخش های فرهنگی است که از پدر و مادر شهدا به منظور ترویج فرهنگ جبهه و جنگ و شهادت ضبط و ثبت می شود و به سازمان صدا و سیما جهت انعکاس فرهنگ ایثار و شهادت تحویل داده می شود.

کریمی در ادامه توضیح داد: امر فرهنگی خاطره نگاری حدود یکسال است که شروع شده است و تاکنون با ۲هزار خانواده مصاحبه کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ جبهه، جنگ و شهادت آنطور که باید و شاید صورت نگرفته است به همین دلیل تمام تلاش ما در راستای ترویج این فرهنگ است.

وی درباره وضعیت بهسازی گلزار شهدا در تهران گفت: مسئولیت نگهداری گلزارهای شهدا به خصوص در تهران و بهشت زهرا به عهده شهرداری تهران است که به تدوین برنامه های خوبی در این خصوص پرداخته اند که یکماه پیش از برخی از این برنامه ها پرده برداری شد.

‎‎«برنامه رویداد» به تهیه کنندگی بهزاد محمودزاده شنبه تا چهارشنبه ۱۲:۳۰ تا ۱۳:۳۰ از رادیو گفتگو پخش می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    1 0
    فعلا که ترویج فرهنگ هرزگی تو خیابونه وقت برا این چیزا نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس