اعلام قیمت تنظیم بازاری میوه شب عید/ قیمت گوشت گوسفند در میدان بهمن ۳۳۰ تا ۳۳۵ هزار تومان شد

مدیرکل دفتر بازرسی وزارت جهاد گفت: با افزایش کشتار دام، قیمت لاشه دام سبک و سنگین در بازار میدان بهمن نسبت به هفته‌های اخیر کاهش داشته است.

به گزارش مشرق، مسعود امراللهی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی گفت: گوشت ۵۰۰ هزار تومانی مورد تایید نیست و کالای لاکچری محسوب می‌شود.

او افزود: طی هفته‌های گذشته میانگین تولید و کشتار دام سبک روزانه حدود ۷۳۰۰ راس دام بوده که به روزانه ۱۱ هزار رأس دام رسیده‌ایم.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: قیمت لاشه دام سبک حدود ۳۷۵ هزار تومان بود که اکنون بین ۳۳۰ تا ۳۳۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

او ادامه داد: ملاک ما عمده‌فروشی میدان بهمن است که کالا از آنجا به بازار عرضه می‌شود.

امراللهی گفت: گوشت گوسفند در میدان بهمن تهران ۳۳۵ تا ۳۴۵ هزار تومان است که در قصابی ۸ درصد افزایش قیمت خواهد داشت.

او افزود: کشتار گوساله به ۱۱۲۰ راس رسیده است و قیمت لاشه آن به ۲۰۵ هزار تومان کاهش یافته است و گوشت چرخ کرده با قیمت ۱۷۵ هزار تومان عرضه می‌شود، همچنین گوشت مخلوط گوساله ۱۹۲ هزار تومان و گوشت ران بسته‌بندی با قیمت ۲۲۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: گوشت گوسفندی ۲ کیلویی با قیمت ۲۴۷ هزار تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شود و این گوشت‌ها تازه هستند.

امراللهی افزود: حدود ۷۰۰ هزار راس دام سبک و ۷۲ هزار راس دام سنگین در تهران توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور تا آذر ماه خرید حمایتی شده است و در حال حاضر در قالب گوشت منجمد و با قیمت حدود ۱۵۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

اودامه داد: این دام‌ها در زمان خشکسالی از دامدارانی که توان نگهداری از دام را نداشتند خرید حمایتی شده و در حال حاضر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شود.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی با بیان این که وزارت جهاد کشاورزی تنظیم بازار گوشت و میوه را به بخش اتحادیه‌ها و تشکل‌ها واگذار کرده است، گفت: پیش از این دولت از ۴ ماه مانده به عید به خرید میوه ورود می‌کرد اما امسال با همکاری بخش خصوصی میوه شب عید تهیه و توزیع خواهد شد که این امر از ضرر و زیان دولت جلوگیری کرده است.

اودر رابطه با قیمت مرغ افزود: قیمت کنونی مرغ۶۳ هزار تومان است و در ورودی میدان بهمن با قیمت ۵۸ تا ۵۹ هزار تومان خرید و فروش می‌شود و بیش از قیمت ۶۳ هزار تومان تخلف محسوب می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • بهروز IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    0 0
    عرض ادب تمنا دارم تحقیق کنید ک چرا گوشت تنظیم بازاری اینقدرررررر بدون هیییییییچ مزه ای ست ک شبیه گوشت باشد. خیلی عجیبه
  • ناشناس IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    1 1
    دلار از سیتامن رسید ۴۵ارزان شد گوشتم رساندنش ۲۴۷تامن ارزان شد رو که نیست
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    1 0
    تا تشدید نظارت و محاکمه نباشد ملت بدانید هیچ فایده ندارد در ایران هر کس در منطقه خود مدبر و قانون گذار و همه کاری است و هر کاری دلش بخواهد انجام میدهد
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    0 0
    چرت نگید گوشت شده ۵۰۰هزارتومن
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    1 1
    ملاک فقط میدان بهمن تهران است. مرد حسابی وزارت کشاورزی هستی نه اداره کشاورزی تهران فقط تهران رو می بینی باقی شهرستانها از نظر شما الکی هستند
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      0 0
      هشتادمیلیون رو نمیبینند فقط تهران....بیعدالتب تاکی؟؟؟؟؟
  • .سعید IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    0 0
    ایها الناس یونان با وام چهار میلیاردی اتحادیه اروپا از بحران اقتصادی بیرون آمد'این دولتها با ۸۰۰ میلیارد دلار فقط از فروش نفت'ونه گاز و مس و پتروشیمی'توان حل مشکل تخم مرغ و گوشت را در این ۴۴ سال نداشته اند'به کی و کجا باید این درد را گفت''الان گوشت باید حداکثر کیلوئی ۵۰ تومان در دسترس همه باشه'نه اینکه تبدیل به کالای لوکس و تجملاتی بشه''۴۴ سال هست از صدا و سیما در مورد رانت گوشت و نهاده های دامی فقط می شنویم پس کی با اینها برخورد میشود؟واقعا که خدا خودش در مورد این نامدیران قضاوت کن .مشرق عزیز هم فکر کنم بزرگواری کرده و مطلبم را نشر دهد.ممنونم
  • یوسف IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    0 0
    تنها کاری که اداره ی جهاد کشاورزی می‌کنه واردات برای شکستن کمر دامدار هست.هیچ برنامه ریزی در کار نیست.گوشت ارزون رو میاره می‌ریزه تو سفره ی ثروتمندان تا گوشت از دامدار داخلی نخرن .در حالی که گوشت ارزون فقط باید برای دهک های مستضعف توزیع بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس