اسرائیل

در هفته دهم اعتراضات در سرزمین های اشغالی، صهیونیست ها با حضور در بندر حیفا و به وسیله قایق ها و شناورهای خود، بندر حیفا را مسدود کردند.

سرویس جهان مشرق - التهابات در سرزمین های اشغالی کماکان ادامه دارد و صهیونیست های مخالف دولت راست گرای نتانیاهو، تجمعات و تظاهرات خیابانی را کماکان ادامه میدهند.صهیونیست های مخالف نتانیاهو، تظاهرات روز پنج شنبه را، تظاهرات روز مقاومت «יום התנגדות» نامیده اند. همچنین در این تظاهرات، نیروهای ذخیر ارتش رژیم صهیونیستی نیز شرکت می‌کنند.

روز مقاومت اشغالگران علیه اشغالگران/ نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی بندر حیفا را مسدود کردند + عکس و فیلم
راهپیمایی صهیونیست ها علیه نتانیاهو و اقدام به بستن خیابان ها در جریان اعتراضات

تظاهرات صهیونیست ها در ۱۳۰ نقطه از سرزمین های اشغالی برگزار می شود و از نقاط شمالی تا نقاط جنوبی فلسطین اشغالی، صهیونیست ها در اعتراض به دولت راستگرای نتانیاهو و طرح اصلاحات قضائی به خیابان ها آمده اند.

مکان اصلی اعتراضات در روز پنج شنبه، مسیرهای منتهی به فرودگاه تل آویو است، معترضان صهیونیست در آنجا تلاش می کنند تا سفر بنیامین نتانیاهو و همسرش به رم را با مسدود کردن مسیرهای منتهی به فرودگاه، مختل کنند.

صهیونیست ها اقدام به ایجاد ترافیک و اختلاف در مسیرهای منتهی به فرودگاه تل آویو کردند

بنیامین نتانیاهو، قصد دارد امروز برای تعطیلات به ایتالیا سفر کند. به گفته رسانه های عبری زبان، برای اینکه مخالفان وی، نتوانند راه او را مسدود کنند، نتانیاهو و همسرش با یک بالگرد اختصاصی به تل آویو منتقل شده اند. در این سفر، نتانیاهو تنها دیداری جزئی با نخست وزیر ایتالیا خواهد داشت.

روز مقاومت اشغالگران علیه اشغالگران/ نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی بندر حیفا را مسدود کردند + عکس و فیلم
کاریکاتور صهیونیست ها درباره سفر نتانیاهو به ایتالیا در جریان تظاهرات:
بن گویر در حالی که با ماشین آب پاش به سمت معترضان آب میپاشد به نتانیاهو و همسرش میگوید: من شمارا پوشش میدهم، بروید!

بر اساس گزارش ها از ساعات اولیه شروع تظاهرات، اختلالات و انسداد جاده‌ها در مناطق مختلف سرزمین های اشغالی بسیار زیاد بوده است. پلیس رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف نیروهای خود را مستقر و اعلام کرده است با کسانی که اقدام به مسدود کردن خیابان ها می‌کنند، برخورد خواهد شد.

صهیونیست های معترض در تل آویو اقدام به مسدود کردن پل کردند

تظاهرات جاری نیز با اقدامات سرکوب گرایانه پلیس رژیم صهیونیستی علیه صهیونیست های معترض، به خشونت کشیده شده است و پلیس سعی دارد تظاهر کنندگان را که اقدام به مسدود کردن خیابان ها کرده اند را متفرق کند.

صهیونیست ها با قایق های خود بندر حیفا را مسدود کردند

همچنین نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی که این روزها در محافل سیاسی صهیونیست ها و رسانه های عبری زبان، اسامی شان بسیار بر سر زبان ها است، در جریان این اعتراضات، با قایق و شناورهای خود، اقدام به مسدود کردن بندر حیفا کردند.

یک افسر پلیس صهیونیست به معترضان اعلام میکند قبل از آنکه پلیس خشونت به خرج دهد، اتوبان ایالون را تخلیه کنید

در حال حاضر اصلی ترین مسئله ای که در کنار التهابات فعلی سرزمین های اشغالی، صهیونیست ها را نگران کرده است، پیوستن نیروهای ذخیر ارتش رژیم صهیونیستی، سربازان و افسران به جریان مخالفت ها و تظاهرات علیه دولت نتانیاهو است. این مسئله باعث این نگرانی در صهیونیست ها شده است که ارتش رژیم صهیونیستی یکپارچگی و توان عملیاتی خود را از دست داده و در نهایت شاکله آن از هم بپاشد.

حمله معترضان به بیلبورد عکس یاریو لوین، طراح اصلی اصلاحات در ساختار قضائی

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در صحبت با نتانیاهو از احتمال گسترش نافرمانی نیروهای ذخیره ارتش به بخش های دیگر ارتش و تبعات آن برای ارتش رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرده است و در عین حال به این مسئله که نتانیاهو نیروهای ذخیره ارتش را که در تظاهرات ضد دولتی شرکت کرده اند را آنارشیست خواند، اعتراض کرده است.

درگیری پلیس رژیم صهیونیستی با صهیونیست های معترض

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که یک خلبان صهیونیستی معترض به دولت نتانیاهو نیز از ارتش رژیم صهیونیستی اخراج شده است که اقدامی بی سابقه محسوب می شود. مقامات و کارشناسان صهیونیست هشدار میدهند در صورتی که این وضعیت ادامه پیدا کند، سرنوشت ناخوشایندی در انتظار ارتش رژیم صهیونیستی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    6 0
    کار خدا رو ببینید بدست خودشان خودرا زمین زده اند قبلا گفتم فروپاشی دارند درضمن منم سفرمیکنند تل آنی و بدون هیچ مانعی دست خدابسته نبود یایهود
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    14 1
    ناتان چرا استعفا نمیده.
  • ققنوس IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    33 55
    مکرو و‌مکرالله، ولله خیرالماکرین
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    1 0
    عجب
  • علی IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    26 1
    چاه کن ته چاه است.
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    45 35
    اینا که کلا 5 هزار نفرم نیستن!!!
    • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      3 0
      البته به استاندارد غربگداها و اغتشاشو ها در از آن بگیریم 15 میلیون نفرن!!! خخخخخخخ
    • IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      2 0
      عین اغتشاشگران
    • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      1 0
      ۲۱:۱۰ چیه از حرف حق دردت امد که 29 تا لایک منفی به این دوستمون دادی؟!!!!!!!! بعدش هم بگین لایک های شما رباتن مال ما مردمن ......خودتی.:))
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    0 1
    خیلی جالبه هرچند من صهیونیستها را اشغالگرمیدانم .اما عده ایی اتفاقات رژیم صهیونیستی را اعلام میکنند ازدرون متلاشی میشه خوب اغتشاشات ایران هم که همینطوری بود واسرائیل روی آن مانور میداد شماهم دارید روی او مانور میدهید نه اسرائیل فعلا سقوط میکند ونه نظام سیاسی ایران -ولی وضعیت اقتصادی کشور یک تهدید برای ایران است وبرای رژیم کودک کش هم فرایند قانونی کردن قضایی یک تهدید اما هیچکدام ازبین نمیروند
  • US ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    2 14
    حیفا خط قرمز ما بهاییان هست، شهر مقدس.
    • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      3 2
      خاک بر سرت!
    • US ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      2 0
      وات د فاز؟
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    4 0
    خوبه یکم بفهمن از هر دستی بدن از همون دست میگیرن...
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    1 2
    .مادربزرگ ما وقتی کسی را میخواست نفرین کند میگفت الهی نان سواره وتو پیاده هرگزبهش نرسی تو ایران هم مردم دارند دولت را نفرین میکنند ومیگویند الهی نان سواره ودولت هم پیاده بهش نرسه شما واقعا ناراحت نمیشوی آیا گوشه قلب تان تا حال نلرزیده است. اگرنلرزیده باشد یعنی شما درزمره دیندارواقعی نیستید ودین دولتی اسباب کمال شماست
  • سید فروزان CH ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    11 0
    همینطوری ادامه پیدا کند ،خلبانان رژیم اشغالگر با جنگندهها میایند ایران ،برای پناهنده شدن
  • IQ ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    3 0
    جماعت کثیفی هستند صهیونیست ها از قیافه هاشون پیداست نچسپ نژاد پرست گمراه رقصنده های شهرک اکباتان رو پیدا کنید مادرشون رو به سوگ شان بنشانید مرگ بر قوم کثیف صهیون و مزدورانش
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    0 1
    اینا حداقل در مقایسه با اغتشاشگران در ایران شرف دارند پرچم خود رو آتش نمی زنند و حمل می کنند نه مثل داعشی های وطنی که هزار جور وحشی گری کردند....
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    1 0
    ظاهرا جناح قدرتمندی در اسرائیل شامل الیهود باراک، لیبرمن، لاپید و با پشتیبانی دموکراتها در ایالات متحده و جناح قدرتمند اتحادیه اروپا بر علیه نتانیاهو که روابط بدی هم با پوتین نداره وارد عمل شدند و نمی خواهند دوباره قدرت را در دست بگیره ضمن اینکه نظامی گری نتانیاهو ظاهرا باعث تشدید مشکلات داخلی شون شده.
  • علی افصحی IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    0 0
    همه این حوادث را اگردرون دینی تحلیل نکنیم لطفی نخواهد داشت و شیرینی پیش بینی امام خامنه‌ای از سرنوشت صهیونیسم دو چندان نمی شود باید غریو شادی سر داد که «هذا ما وعدناالله و رسوله ( ولی فقیه)همین را خداوند و پیامبر و اولیاءش به مومنین بشارت داده بود» کجا؟ در سوره «ماظننتم ان یخرجوا شما مومنان هرگز نصور این شورش درونی صهیونیست هارا نمی کردید «و ظنوا انهم مانعتهم حصونهم من الله »فکر می کردید خانه های محکم و حصارهای بتونی، آن ها را در برابر عذاب الهی نگه داری خواهد کرد «فاتئهم الله من حیث لا یحتسب خداوند از آن جایی که فکرش را هم نمی کردند عذاب را بر آن ها نازل فرمود« و قذف فی قلوبهم الرعب و در دلشان هراس و وحشت انداخت »یخربون بیوتهم بایدیهم و ایدی المومنین زاد و بومشان را به دست خودشان و همت مومنین نابود می کنیم فاعتبروا یا اولی البصار ای اهل بصیرت عبرت بگیرید« و لو لا ان کتب الله علیهم الجلا اگر برایشان آواره گی و بی سامانی را مقرر نکرده بودیم لعذبهم فی الدنیا حتما در دنیا به عذابشان می رساندیم. نتایج مجاهدت های هفت دهه گذشته مومنین مجاهد علیه استکبار و سگ هارش در منطقه، صهیونیسم غارتگر تدریجا نمایان می شود و در صورت پی گیری اش بار دیگر آوارگی صهیونیست های اشغالگر را خواهیم دید. سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    0 0
    به نقل از یک منبع موثق ،سران رژیم صهیونیستی در حال مذاکره با سران امریکا هستن که بعد سرنگونی به انجا مهاجرت کنند 😂😂
  • علیرضا سعیدی IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    0 0
    وعده خدا حق است اسراییل غاصب کودکش نابود است قدس شریف ومردم مسلمان فلسطین بیروز میدان خواهند بود بنا به فرموده مقام عظمای ولایت مرگ بر امریکا واسراییل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس