پس از شکست اوکراین، آمریکا زلنسکی را رها می کند

یک افسر بازنشسته ارتش آمریکا می گوید این کشور می داند که اوکراین نمی تواند پیروز نبرد با روسیه شود.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، یک مقام بازنشسته ارتش آمریکا می‌گوید در صورت شکست اوکراین در نبرد با روسیه، واشنگتن به این کشور پشت خواهد کرد.

«داگلاس مک گرگور» مشاور سابق رئیس پنتاگون در اظهاراتی اعلام کرد که پس از شکست اوکراین در نبرد با روسیه، آمریکا در اولین گام «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین و تیم وی را رها خواهد کرد و سعی خواهد کرد تا تمام جنایاتی را که در این کشور رخ داده، را به دست فراموشی بسپارد.

این مقام سابق پنتاگون تاکید کرد که بلافاصله پس از شکست نیروهای ارتش اوکراین در مقابل روسیه، آمریکا زلنسکی را ترک خواهد کرد.

مک گرگور همچنین تاکید کرد که اوکراین نمی‌تواند پیروز نبرد با روسیه شود.

این مقام سابق پنتاگون یادآور شد که آمریکایی‌ها همان کاری را که پس از جنگ ویتنام انجام داده‌اند این بار در اوکراین تکرارخواهند کرد.

مک گرگور با یادآوری خاطرات جنگ ویتنام گفت: ما بقیه تجهیزات را که به نظر بی فایده بود، در دریای چین جنوبی انداختیم، با کشتی از آنجا دور شدیم و هیچکس دیگری آن جنگ را به خاطر ندارد.

این افسرسابق آمریکا، با اشاره به جنگ افروزی‌های کشورش در دنیا یادآور شد که آمریکایی‌ها حافظه بسیار موقتی دارند و به راحتی می‌توانند اوکراین را به فراموشی سپرده و به سراغ اخبار دیگر بروند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    3 0
    باید پوتین میدان جنگ اوکراین را به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم نماید و اینطور نباشد که ارتش و بسیج مردمی روسیه در یک خط و نزدیک به هم نبرد کنند و بعدش به همدیگر بپرند و مرتب دعوا کنند هر کدام کم کاری کردند پوتین آنها را برکنار نماید بدون رودربایستی
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    4 7
    حالا فعلا اکراین یکساله داره پوزه پوتین و روسیه رو به خاک میماله..
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    1 1
    روسیه 2 میلیون نیرو در اول جنگ داشت 200 هزار وارد اوکراین کرده اوکراین 200 هزار نیرو داشت الان با بسیج عمومی به 1 میلیون نفر رسانده چرا روسیه واقعا با 30 درصد یا 50 درصد توانش حمله نمی کند آیا پریگوژین راست می گوید
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    1 0
    روسیه باید بسیج نسبی دیگری را اعلام نماید چون برای فتح سه استان شمالی رود دونیپر روسیه بهتر می باشد حمله ای از شمال کیف آغاز کند
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    3 1
    چین در هر صورت تحریم خواهد شد چه با تسلیح اوکراین چه با حمله به تایوان اما تحریم به خاطر اوکراین بهتر از تحریم بخاطر تایوان است چون جنگ با تایوان جنگ در خانه برای چینی ها محسوب می شود پس بهتر است چین روسیه را تسلیح نماید و جنگ نیابتی به سبک ایرانی ها انجام دهد
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    2 0
    باید پوتین میدان جنگ اوکراین را به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم نماید و اینطور نباشد که ارتش و بسیج مردمی روسیه در یک خط و نزدیک به هم نبرد کنند و بعدش به همدیگر بپرند و مرتب دعوا کنند هر کدام کم کاری کردند پوتین آنها را برکنار نماید بدون رودربایستی
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    2 0
    امریکا تایوان و کره و ژاپن را تسلیح می کند چین نیز باید روسیه را تسلیح نماید
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    1 5
    بازگشت تدریجی اوکراینی ها به کشور اوکراین نشان دهنده قطع نشدن 80 درصدی برق و آب و هتل شدن کشور اوکراین است باید سریع روسیه زیرساخت ها را هدف قرار دهد هم پلها و هم مخابرات و برق اوکراین را
  • بختیاری IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    3 0
    اتفاقا این زمزمه ها باهدف بررسی واکنش دلقک اوکراینی هست.و برنامه بعدی تایوان وچین هست چون خیلی مهمتر از اوکراین و روسیه می باشد.احتمال زیاد دلقک پاسخ خواهد داد بدون امریکا ادامه خواهیم داد چون امریکا مزاحم بود! درصورتیکه اوایل باشعار همراهی وپشتیبانی کدخدا شروع کردند وگفتند ما را کدخدا بس است.! حرف وامضای بایدن تضمینه،اینک بدون روسیه،همه کشورهای عضو ناتو بالمره نوکر ماخواهند شد،زیان هر روز تاخیر در نوکری کدخدا و قتل عام روس تباران صدهامیلیون دلار است.!/// ودرنهایت بلبل نیویورکی به دلقک اطلاع بده سوئیت کناری اشرف غنی خالی هست.
  • رسولی IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    3 1
    ان شا اله با پیروزی پوتین نظم نوینی که آمریکا و اروپا برای خود تدوین کرده بود و به غیر از خودشان دیگران را ،،،،،حساب نمی کردند از بین خواهد رفت و هژمونی آمریکا جنایتکارو اروپا دغل باز ازبین خواهد رفت.
  • امید DE ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    2 0
    هر کس به غیر از این فکر کنه کوتاه فکر است ، آمریکا همیشه از این کشورها استفاده ابزاری کرده است . برای رسیدن به مقاصد شوم و شخصی خود ، پا روی تمام انسانیت و بشریت میگذارد ، در سیاست چیز تازه ای نیست. به طور مثال همیشه استفاده ابزاری از کورد ها کرده است و این را در همه جا دیده شده است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس