این استقلال دوم هم نمی‌شود چه برسد قهرمان/ ضعیف‌ترین استقلال این فصل را دیدیم/ همان بهتر که تیم ساپینتو به آسیا نرود

پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه تیم استقلال برای باز کردن دروازه گل گهر سیرجان هیچ برنامه و تاکتیکی نداشت و در نهایت با دو شوت به گل و برتری رسید.

به گزارش مشرق، سعید مراغه چیان، بازیکن قدیمی استقلال درباره برد استقلال مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: باعث تاسف است تیمی که مدافع عنوان قهرمانی است هیچ پلن دومی برای گلزنی به تیم گل گهر سیرجان نداشت و در نهایت خیلی دیر به فکر شوتزنی افتاد.

وی افزود: از دقیقه یک بازی تا قبل از گل شاهد بودیم که بازیکنان استقلال به اصرار زیاد می خواستند توپ‌ها را از جناحین روی دروازه تیم گل گهر سیرجان ارسال کنند تا از این طریق به گل برسند در حالی که تمام توپ های ارسالی توسط مدافعان و دروازه‌بان حریف دفع می شد.

بازیکن سالهای دور استقلال خاطرنشان کرد: متاسفانه هر کسی که فوتبال را به اندازه دو روز بازی کرده متوجه می شد که برای رسیدن به محوطه جریمه و دروازه تیم گل گهر باید از عمق خط دفاعی این تیم حرکت می‌کردیم اما استقلال ۹۰ دقیقه اصرار داشت توپهایش را از جناحین ارسال کند. شاید در این دیدار استقلال بیشترین تعداد کرنر در یک بازی را زد اما متاسفانه هیچ یک از این ضربات به کارش نیامد ولی باز هم اصرار داشت سانتر کند.

این استقلال دوم هم نمی‌شود چه برسد قهرمان/ ضعیف‌ترین استقلال این فصل را دیدیم/ همان بهتر که تیم ساپینتو به آسیا نرود

مراغه چیان با اشاره به تعویض های صورت گرفته در نیمه دوم گفت: من همیشه معتقدم امیر علی صادقی یکی از بهترین بازیکنان استقلال برای کمک به توان تهاجمی تیم است ولی نمیدانم چرا او را بازی نمی دهند اما در همین بازی دیدیم که چطور با حضور نفرات جوان و کم سن و سال، نیروی جوانی و انگیزه به استقلال تزریق شد. نکته دیگر این بود که کاملاً معلوم شد استقلال بالاخره در آخر بازی فهمید که باید با شوتزنی و نفوذ از عمق به دروازه حریف برسد. کاری که اگر در همان نیمه اول انجام می‌شد شاید استقلال بدون این همه جاروجنجال برنده می شد.

وی افزود: آخر سر هم استقلال روی شوت رضا میرزایی به گل رسید در حالی که بارها در طول مسابقه فرصت های مشابه بیرون محوطه جریمه گل گهر به دست آمد اما هیچ یک از بازیکنان جرأت شوت زدن نداشتند و تقریبا همه هواداران استقلال در حین تماشای این بازی بابت تکرار ارسال های بی ثمر حرص خوردند. گل دوم هم روی همین سبک نفوذ از عمق بدست آمد و داور پنالتی گرفت.

پیشکسوت استقلال درباره شرایط کلی این مسابقه ادامه داد: به طورکلی شاهد یک بازی کسل کننده و حوصله سر بر بودیم. شاید بهترین دقایق این بازی بعد از گل مساوی استقلال بود وگرنه تا پیش از آن فوتبال خواب آور و بدون هیجانی را شاهد بودیم که دلیلش هم طبیعی بود. وقتی تیم گل گهر گلش را زد سعی کرد به دفاع منطقی بپردازد و استقلال هم که هیچ راهکاری برای گلزنی نداشت و دقایق بازی یکی پس از دیگری سپری می شد.

این استقلال دوم هم نمی‌شود چه برسد قهرمان/ ضعیف‌ترین استقلال این فصل را دیدیم/ همان بهتر که تیم ساپینتو به آسیا نرود

مراغه چیان یادآور شد: با این مدل بازی، استقلال قهرمان که هیچ، نایب قهرمان هم نمی‌شود. متاسفانه شرایط فوتبال در تیم استقلال به گونه‌ای بود که می‌توانست تیم گل گهر را تحت فشار قرار دهد ولی اثرگذاری نداشت. استقلال حمله می‌کرد، توپ ربایی میکرد اما نمی توانست دروازه حریف را تحت فشار قرار دهد.

کارشناس فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: شاید همان بهتر باشد که استقلال به آسیا نرود. چون با این نوع بازی کردن مقابل تیم‌های آسیایی است نمی‌توانیم امیدی به صعود از مرحله گروهی داشته باشیم چه برسد به قهرمانی در آسیا و کسب ستاره سوم!

وی اضافه کرد: البته من تعجب می کنم که با این همه بازیکن، استقلال چرا اینقدر بدون تاکتیک کار می کنند! ما در بازی های قبلی شرایط بهتری را شاهد بودیم ولی به نظر می‌رسد استقلال مقابل تیم‌های بالای جدولی خیلی بد بازی می کند. به جرأت می توان گفت این یکی از ضعیف ترین بازیهای استقلال بود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • Gd IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    15 15
    سلام جناب آقای مراغه چیان حرف درستی زدچون این بازیکنها غیرتی بازی نمیکنند
  • کفتیریان IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    18 10
    آره تو راست میگی چون پیشکسوت این تیمی بجای حمایت تخریب میکنی چرا بعد از بازی با نساجی بینهایت زیبا بازی کرد و حق استقلال را خوردن ساکت بودی؟
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    5 15
    ایول
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    7 11
    حرف حق
  • سعید IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    7 6
    هههههههههههههه لونگی باز نظر داد
    • لنگ IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      3 2
      لنگی ها پیشکسوت دارند ما هم پیشکسوت داریم همه میکوبند استقلال رو چون فکر میکنن اینطوری میتونند سهم بگیرند از باشگاه
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      8 1
      این چیزی که نوشتی برازنده خودت هست ، اولین چیزی که استقلال بهش احتیاج داره ادب و شعور و شخصیته ، پیشکسوت خودتون حرف داره میزنه و شما ربطش میدین به تیم دیگه ؟ چرا ؟ چون حرفش باب میل شما نیست
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    8 5
    پیشکسوت که این باشه تیم دیگر نیاز به دشمن نداره آخه گل گهر با وجود داشتن هافبک های خوب و دفاع های پا به توپ ، ۹۰ دقیقه تو قوطی بود تو همه آمارها کاملا استقلال برتر بود درصد مالکیت ، دقت پاس ، تعداد پاس ، ایجاد موقعیت گل زنی ، تعداد کرنر و ... فقط ۱۷ شوت به سمت دروازه گل گهر زده شد مگه شوخیه که تیمی مثل گل گهر را ۹۰ دقیقه جلوی دروازش بدوزی ؟ احتمالا ایشون داشته فوتبال دیگه ایی می دیده آخه شما یک سالی فوتبال بازی کردی بعدش برای دهه ها کلا نبودی حالا چی از فوتبال می فهمی ؟
  • رحمت IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    2 4
    استقلال امسال هم با اقتدار قهرمان است. به کوری چشم رسانه های بیطرف!!!!.
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    3 2
    خلاصه داوران عزیز هستن
  • امیر خان IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    2 2
    خخخخ خدا شفا بده ... مثلا میخاستی چکار کنن؟؟؟؟ نه بگو چکار میکردن بگو دیگه هان !!!!
  • رحمت IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    3 2
    چقدر با ذوق، اراجیف یک پیشکسوت عقده ای رو بازنشر میدین؟ با همین چیزها دلتون رو خوش کنید😂😂😂😂😂😂 همه دنیا میدونن که پرافتخارترین و بزرگترین و پرطرفدارترین تیم ایرانی در جهان، استقلال هست. این دوتا ⭐⭐ یادتون نره. اکثریت رسانه های داخل کشور، طرفدار تیم پیروزی هستند، برای همین از بزرگی استقلال، کمتر حرف زده میشه. با این حال، حقیقت رو نمیشه پایمال کرد.
  • S.S IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    2 0
    سوزش بسههههههههههههه............................
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    2 0
    هر دفعه که استقلال می بره نقاب از چهره بعضی از پیشکسوتان استقلال هم می افته اسمش پیشکسوت استقلاله اما تیم را می کوبه تا بهش سهم بدن
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    0 0
    فقط آبی قهرمان تاج کبیر😈😈😈😁😁😁

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس