کد خبر 1470977
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
غرس نهال درخت گیلاس توسط قالیباف به مناسبت روز درختکاری

رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز درختکاری یک اصله نهال مثمر در محل مجلس شورای اسلامی غرس کرد.

به گزارش مشرق، رئیس مجلس شورای اسلامی پس از غرس یک اصله نهال گیلاس، گفت: محیط زیست به عنوان یک استراتژی بخشی از ارکان حکمرانی محسوب می‌شود و لازم است برای این حوزه بیش از هر چیز فرهنگ‌سازی و سرمایه‌گذاری شود.

وی در ادامه گفت: درختکاری در این روز یادآور این موضوع است که همه ما باید بدانیم در مقابل حفظ محیط زیست مسئولیت داشته و باید مسئولیت پذیر باشیم.

کاشت یک اصله نهال توسط رئیس مجلس شورای اسلامی

قالیباف عنوان کرد: نه تنها برای حفظ محیط زیست بلکه برای ارتقای زیستی کشور، محیط کار، محیط زندگی در هر کجای این سرزمین عزیز که هستیم باید تلاش کنیم که طبیعتا محیط زیست نقش بسیار مهمی در همه کشورها و کشور ما دارد.

رئیس مجلس ادامه داد: اگر بخواهیم از استراتژی‌های بخشی مثل حوزه دفاع و امنیت، سیاست، اقتصاد و مسائل فرهنگی و اجتماعی نام ببریم، بی شک محیط زیست نیز به عنوان یک استراتژی بخشی از ارکان حکمرانی محسوب شده و برای آن نیز بیش از هر چیز لازم است فرهنگ سازی و سرمایه گذاری شود.

کاشت یک اصله نهال توسط رئیس مجلس شورای اسلامی

وی در ادامه با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم در کشور عزیز خود یک محیط زیست پاک و پایدار را با فرهنگ سازی و سرمایه گذاری در دستور کار داشته باشیم، عنوان کرد: از همین جا به همه خانواده‌های عزیز ایرانی عرض می‌کنم که در تعطیلات پیش رو که فرصتی است تا همه ما از طبیعت استفاده کرده و به دامن آن برویم، به همه محیط بانان و کسانی که برای حفظ محیط زیست تلاش می‌کنند، کمک کرده و از همینجا به فرهنگ سازی توجه و عنایت داشته باشیم و در حفظ و ارتقای آن بکوشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره اطلاع از وضعیت نهال‌های غرس شده در سال‌های گذشته نیز گفت: اینجا مسیر هر روز ما در مجلس است و اولین چیزی که هر روز صبح می‌بینیم همین درخت‌ها و باغبانان هستند که به این عزیزان هم خداقوت گفته و تشکر می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    3 1
    صلوات
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    2 0
    یه جریمه فوق سنگین هم برا قطع کنندگان درخت در کشور تعیین کنید
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    0 3
    عالییییییییییییییییییییییییییییییی-عاشقتم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس