حداد عادل- نمایه

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تلاطم نرخ ارز ارتباطی با مسائل اقتصادی ندارد و یک مساله توطئه آمیز از سوی دست های آشکار و پنهان است که البته باید با تدبیر دولت حل شود.

به گزارش مشرق، غلامعلی حداد عادل امروز در جمع فعالان صنفی در اتاق اصناف تهران با اشاره به اینکه دو سه هفته اخیر با تلاطم غیرقابل پیش بینی قیمت ارز مواجه بودند، اظهار کرد: این مسئله یک واقعیت است و ما نیز آن را تصدیق می‌کنیم که اصناف با ثبات قیمت روبرو نیستند. این واقعیت انکار ناپذیر است اما این مطلب را می‌خواهم بگویم که ما در ۱۰ سال گذشته نیز شاهد افزایش قیمت ارز بوده‌ایم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: از وقتی که تحریم‌ها شدت پیدا کرده است ما شاهد هستیم که قیمت ارز از ۳,۵۰۰ تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: این جهش‌های اخیر حیرت آور بود و این در حالی است که در دولت سیزدهم شاید در مدت ۱۰ ماه نهایتاً دو هزار تومان قیمت ارز افزایش داشت، اما در روزهای اخیر افزایش قیمت شدید بود و حتی در روز تعطیل نیز شاهد افزایش قیمت بودیم.

حداد عادل تصریح کرد: تلاطم قیمت ارز ربطی به مسائل اقتصادی ندارد و یک مسئله آزار دهنده و تحریمی و توطئه آمیز از سوی دست‌های آشکار و پنهان است که البته باید دولت با تدبیر این مسأله را حل کند.

وی افزود: همواره باشیب قیمت ارز مواجه بوده‌ایم اما این شیب طی هفته‌های گذشته افزایش داشت و امیدواریم این ثبات بازگردد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هر چیزی بهایی دارد. استقلال هم هزینه دارد و این سختی که ملت ایران و مسئولان می‌کشند، بهایی است که برای استقلال می‌دهیم.

وی اضافه کرد: نمونه آشکار دخالت‌ها، دست‌های خبیث پنهان در ماجرای مسمومیت دختران دانش آموز است و ببینید که چه بساطی راه انداخته‌اند، به طوری که از وزیر خارجه آمریکا تا مقامات اروپایی تلاش می‌کنند که نشان دهند دولت ایران این کار را انجام می‌دهد و این حیرت آور است، لذا این کار توطئه گران برای سرگرم کردن مردم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 22
  • غیر قابل انتشار: 5
  • حرف بسه IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    7 1
    به سه دلیله یکی فرسایشی شدن تحریم غارتگران فاسدجنایتکاربین المللی دوم بدلیل بی لیاقتی رانت ونجومی بگیری مسئولان کثیف 3بانکهای دپوگرپول وتورم زای مجرم
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    25 0
    حداد اقتصاد دادن هم شد!؟
    • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      5 3
      خخخ
    • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      1 0
      نه اما لابد در سودش شریک هستن که احساس کرد باید چیزی بگه در حمایت.
    • محمدایوب IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      0 1
      23/11اخه نخود مغز نیاز به اقتصاد دانستن نیست یک کم وجدان ودین وعقل لازم است وقتی در دولت رییسی چند برابر زمان دولت غربگدای روحانی ارز وارد کشور می‌شود وقتی تولید خودرو چند برابر زمان آن کذاب است وقتی فروش نفت چند برابر وزارت آن ژنرال خوانده اصلاح طلبان است وقتی ارتباط اقتصادی با کشورهای دوست صد برابر زمان سوپر من اصلاحات است وقتی برادر رییس جمهور وبرادر معاون اولش ودختر وپسر وعروس وداماد وزرا دزد نیستند چرا باید ارز اینگونه افسار پاره کند البته دست اصلاح طلبان دردست آمریکا واسراییل رانباید نادیده گرفت
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    5 0
    اقا کی از خواب‌ بی‌دار شدن
  • CA ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    12 0
    بله میدونیم خودتون بالا پایینش میکنید
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    2 2
    مقاومت صرافا و دلالان باید بشکنه اونوقت دلار با مخ سقوط می‌کنه فارس لطفا پیگیری کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس