رئیس پنتاگون وارد اردن شد/ رایزنی «آستین» درباره ایران

وزیر دفاع آمریکا امروز در نخستین مقصد خود در چارچوب سفری به غرب آسیا وارد اردن شد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رویترز، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا امروز یکشنبه در چارچوب سفری که در غرب آسیا انجام می دهد وارد اردن شد.

به گزارش رویترز، رئیس پنتاگون قرار است در ادامه این سفر به مصر و سرزمین های اشغالی سفر کند تا به ادعای خود بر حمایت واشنگتن از متحدان منطقه ای اش در برابر تهدید فزاینده ایران صحه بگذارد!

«لوید آستین» پیش از خروجش از آمریکا در توییتر نوشته بود که با سران مهمی دیدار خواهد کرد و بر تعهد ایالات متحده به ثبات منطقه و پیشبرد منافع مشترک متحدان و شرکای واشنگتن تاکید می کند!

رویترز در این خصوص نوشت: وزارت دفاع آمریکا پیش از این سفر اعلام کرده بود که گفتگوها پیرامون آنچه وی مدعی «تهدید فزاینده ایران در منطقه» شد، به انجام خواهد رسید.

یک مقام ارشد نظامی آمریکا در وبگاه رسمی پنتاگون پیش از این سفر گفته بود: محور بحث در سفر آستین به منطقه، تهدیدهای مرتبط با ایران خواهد بود!

گفتنی است، ژنرال «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک نیروهای تروریست ارتش آمریکا که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده بود، روز گذشته به صورت غیرمنتظره و همراه با نقض قوانین بین المللی بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق، وارد کشور سوریه شد.

رئیس ستاد مشترک نیروهای تروریست ارتش آمریکا به بهانه دیدار با اشغالگران این کشور به شرق سوریه رفته بود.

به گزارش رویترز، ژنرال «مارک میلی» با طرح ادعایی مضحک به خبرنگاران همراه خود گفته بود بر این باور است که نیروهای آمریکایی و شرکای کُرد این کشور در شکست پایدار گروه داعش درحال پیشرفت هستند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس