کد خبر 1470737
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
بیمارستان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار دانش آموزان بستری در بندرعباس ۱۶ نفر است اما هنوز مسمومیت آنها قطعی تشخیص داده نشده است.

به گزارش مشرق، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ظهر امروز به رسانه ها گفت: موضوع بروز مشکل تنفسی در بندرعباس مربوط به صرفا یک مدرسه است که بدنبال اعلام بروز تنگی تنفس و ترس و استرس ناشی از مشاهده دود رخ داده و مجموعا ۱۶ نفر در این ارتباط از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان شهید محمدی و بیمارستان خلیج فارس منتقل شده اند.

وی افزود: کل افراد تحت تأثیر ۱۹ نفر بوده اند که ۱۶ نفر از آنان به بیمارستان منتقل می شوند که اکنون حال همه آنها خوب است و وضعیت تنفس طبیعی دارند.

دکتر نوروزیان همچنین اظهار کرد: مشکل تنفسی خاصی در میان دانش آموزان مشاهده نشده و بیشتر به نظر می آید یک شوک و ترس دانش آموزان را دچار التهاب و نگرانی کرده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همچنین با بیان این که دانش آموزان به تدریج در حال ترخیص از بیمارستان هستند، عنوان کرد: حادثه فقط از یک مدرسه گزارش شده است.

برخی منابع می گویند صبح امروز فرد معتادی در پیرامون مدرسه دخترانه نسیبه (کوثر) محله ششصد دستگاه در بندرعباس اقدام به آتش زدن مقداری ضایعات و ... می کند که دود ناشی از این آتش سوزی به سمت مدرسه می رود و چون هوای بندرعباس مطلوب بوده و پنجره کلاس ها باز بوده لذا دانش آموزان احساس گازگرفتگی و پخش دود می کنند که با احساس ترس و دلهره از کلاس خارج می شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    2 0
    عاقبت تضعیف،دوقطبی،حملات مکرر داخلی و خارجی به نیروهای انتظامی و امنیتی،اطلاعاتی.یه احمقی امثال کیانیان تو این شرایط بازهم داره ادامه میده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس