رزمایش اقتدار۸ | تأکید جانشین فراجا بر انجام سناریوهای متناسب با تهدیدات منطقه

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور بر انجام سناریوهای متناسب با تهدیدات منطقه در رزمایش اقتدار ۸ تاکید کرد.

به گزارش مشرق، جانشین فراجا با بیان اینکه حضور مرزنشینان جلوه خاصی به رزمایش اقتدار ۸ بخشید، گفت: من در این رزمایش روحیه انقلابی، تعهد و تخصص کاری را مشاهده کردم، اجرای چنین رزمایش هایی در ارتقاء توان رزم و عملیاتی و کاهش آسیب پذیری مرزبانان در زمان نبرد بسیار حائز اهمیت است.

سردار قاسم رضایی در رزمایش منطقه ای مرزبانی فراجا با عنوان اقتدار ۸، در جمع استاندار ایلام، فرماندهان مرزبانی و انتظامی و مسوولان استانی با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهدای دفاع مقدس، گفت: امروز به برکت و نعمت حضور شما مرزبانان در این مکان مقدس مرزی جمع شدیم، جایی که رزمندگان دفاع مقدس رشادت ها و دلیری ها برای ایران اسلامی آفریدند.

وی افزود: امروز روز خوش و بزرگی برای همه جوانان و مرزبانان غیور است چرا که امروز با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان همراه شده است که جای دارد این روز بزرگ را به شما جوانان و رزمندگان تبریک بگویم.

جانشین فرمانده کل انتظامی با اشاره به قدرت مرزبانان در مرزها و آغاز رزمایش اقتدار ۸ در مرزهای غرب کشور، اظهار کرد: من در این رزمایش روحیه انقلابی، تعهد و تخصص کاری را مشاهده کردم، اجرای چنین رزمایش هایی در ارتقاء توان رزم و عملیاتی و کاهش آسیب پذیری مرزبانان در زمان نبرد بسیار حائز اهمیت است.

سردار رضایی ادامه داد: اجرای عملی رزمایش به عینیت رساندن آموزش های تئوری نظامی و انتظامی در مراکز آموزش است، انجام سناریوهای متناسب با تهدیدات هر منطقه را می طلبد و فرماندهان استان های مرزی همواره نسبت به بروز رسانی اطلاعات اهتمام داشته باشند.

وی بر تدوین سناریوهای رزم نامه تأکید کرد و گفت: امروز فرماندهی کل انتظامی کشور با بهره گیری از نیروهای انقلابی و مجاهد و کارآزموده و با استفاده از تجهیزات نوین، توانستند در ارتقاء امنیت و آسایش مردم عزیز ایران نقش آفرینی کنند.

جانشین فراجا در بخش دیگر سخنان خود، بر نقش مهم مرزنشینان در تأمین امنیت مرزها اشاره کرد و اظهار داشت: امروز مرزنشینان دوشادوش مرزبانان در حفظ و حراست از کیان ایران اسلامی با یکدیگر تعامل و همکاری دارند و حضور پرشور مرزنشینان به این رزمایش جلوه خاصی بخشید.

سردار رضایی از ادارات، سازمان ها و نهادهای که در ارتقاء امنیت کشور با فرماندهی انتظامی کشور همکاری و نقش آفرینی می کنند تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است؛ سردار رضایی در خاتمه با حضور در جمع مرزنشینان ضمن استماع سخنان و گفت و گو با آنان، از حضور پررنگ سران طوایف، مرزنشینان و ریش سفیدان در این رزمایش تجلیل و قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس