عامل انتشار تصاویر غیر اخلاقی در نوشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی نوشهر از شناسایی و دستگیری عامل  انتشار تصاویر غیر اخلاقی و منافی عفت در فضای مجازی این شهرستان غرب مازندران خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل پایگاه خبری پلیس مازندران ، سرهنگ اکبر درویشی گفت : کارشناسان پلیس فتا در پی رصد گردانندگان صفحات شبکه های اجتماعی پیام رسان و سایت ها یک مورد حساب کاربری که مرتکب این اعمال غیراخلاقی شده بود شناسایی و دستگیر کردند .

وی در باره جزییات بیشتر این پرونده توضیح داد: با پیگیری های سایبری کارشناسان فنی پلیس فتا ناشر این تصاویر یکی از ساکنان بخش مرکزی نوشهر بود.

فرمانده نیروی انتظامی نوشهر خاطرنشان کرد : متهم پس از مشاهده ادله و استدلال مربوطه این اتهام را پذیرفت و صفحه انتشار این تصاویر را متعلق به خود دانست .

درویشی افزود: متهم بر این باور بود در فضای مجازی نظارتی وجود ندارد و بنا به گفته اش یکی از علت های انتشار این تصاویر مستهجن را سرگرمی خود مطرح کرده است .

این مسوول امنیتی و انتظامی شهرستان به کاربران فضاهای مجازی هشدار داد : فعالیت آن ها در فضای مجازی رصد و ردیابی می شود و هر عملی مانند توهین و تهدید غیر اخلاقی با وجود آنکه در فضای حقیقی جرم است در فضای مجازی هم چنین حکمی دارد و با خاطیان برابر قانون برخورد می شود.

شهرستان نوشهر با برخورداری از سه نقطه شهری و ۱۲۰ نقطه روستایی در غرب مازندران قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس