قرارگیری مردم در مقابل سپاه یکی مهمترین اهداف اغتشاشات اخیر بود

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: قرارگیری مردم در مقابل سپاه یکی از مهمترین اهداف اغتشاشات اخیر بود.

به گزارش مشرق، سردار ابراهیم جباری ظهر روز شنبه در جشنواره مالک اشتر در جمع کارکنان سپاه و بسیج استان ایلام گفت: جشنواره مالک اشتر با الگو قرار دادن مالک اشتر برای تکریم از کارکنان سپاه و بسیج شکل گرفته است.

وی افزود: رهبر انقلاب معیارهایی برای نیروهای نظامی تعیین کردند که بتواند در لحظه لازم تصمیم گرفته و عمل کند.

جباری در ادامه گفت: معرفی بهترین‌ها، توسعه فرهنگ شایسته‌سالاری، رشد و تعالی، حرکت جهادی و انقلابی، هویت‌بخشی، انگیزه‌بخشی، حرکت سپاه روی ریل دائمی و نوشوندگی از جمله اهداف جشنواره اشراف است‌.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: ایلام با تلاش مجموعه سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف سال گذشته در رده سه استان برتر در زمینه اشراف بود.

وی در ادامه گفت: شهیدان الگوی ما هستند و وارث خدمات و مجاهدت‌های خالصانه شهدا هستیم که باید با تحقیق در ویژگی‌های شهدا از آن‌ها الگو بگیریم.

سردار جباری بیان داشت: در مناطق مختلف کشور امثال شهید سلیمانی داریم اما همچنان استعداد آنها ظهور نکرده، باید سازوکاری فراهم شود تا استعدادهای این افراد به سمت شکوفایی پیش برود.

وی خاطر نشان کرد: عزت، امنیت، استقلال، آزادی که جمهوری اسلامی به ما عطا کرده نعمات بزرگی است که باید قدرت آن را بدانیم و برای تحول در سایر بخش‌ها تلاش کنیم.

مشاوره فرمانده کل سپاه پاسداران یادآور شد: مردم با خدا معامله کردند و اعتقاد راسخ و محکم داشتند به همین دلیل غیرممکن‌ها ممکن شد و شاه و ایادی استکبار از مملکت به بیرون رانده شد.

وی تصریح کرد: قرارگیری مردم در مقابل سپاه یکی از مهم‌ترین هدف دشمنان است که طی اغتشاشات در پی آن بودند تا سپاه را از مردم جدا کرده و به انزوا بکشانند و به اهداف شوم خود در براندازی برسند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس